![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen! Da var det mandag igjen og ferien er slutt. Det var 10 fine flyturer så man kan ikke klage. Bare å brette opp ermene og sette i gang en ny arbeidsuke.
![]() Ønsker alle en fin start på uka eller fortsatt god ferie! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Snart klar for en kort økt på Bryggekontoret før resten av dagen skal tilbringes i Østfold. Ha en bra start på den nye uken du også:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God mandag til dere i øst, her i vest ble det en aktiv søndag, parkett (ekte) begynner å komme på plass i svigermors soverom, et nytt dypdykk i serien Finn Erik gjør noe han ikke visste han kunne. Teppe fjernet, gulvet preparert, 20 m2 parkett innkjøpt (og lastet 4 ganger) allt i 95-100 F (jævlig masse Fahrenheiter).
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God mandag fra Groruddalen - her er det 10 grader og variert vær og venter bare på uværet som dukker opp ved 16-17 tiden.
Ha en flott dag videre folkens. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra rett over Elven!
Kort opphold i ferieringen med allerede avsluttet nattvakt. Kommer godt med både i lønningsposen og avspasseringsbanken. Kun avslapning på ukens beste dag, også bærer det oppover Hallingdalen i morgen. Flott mandag ønskes ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra trikken. Såvidt innom kontoret før den årlige sjekken hos tannlegen. Men bank i bordet, det pleier jo relativt greit. Satser på at flere kolleger er tilbake, så de kan svare meg ymse spørsmål. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Det var tidlig på morgenen og ordene stokket seg for meg. Ikke bra.
Her sitter jeg på Lillestrøm. Heller innpå en kaffe og skal straks reise og hente Moderen og Fungerende (pluss halve dyrehagen. Moderen har stålsatt seg på at hun vil ha med full-size bjørnen Niklas). Vi skal kjøre den lange veien opp til Hotel Alexandra i Loen. Det blir E16 og ferge og diverse ymse. 7.58t sier Google. Så skal vi være der et par netter før det muligens blir Geiranger. Mia 5.0 ligger bare med dyna over hodet og roper at jeg må kjøre pent så jeg ikke blir skadet før jeg skal ha med henne på tur neste helg. Elefanten er allerede hos Bestemor og har brukt helgen sammen med gutta for å skramle sammen det de klarer av bruspenger til turen. Ha en fin dag... for de fleste uten galskapen min ![]()
![]() |
#8 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Da er ferien slutt, tilbake i hamsterhjulet... Ha en fin mandag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]() Quote:
Pro-tip 1: Sjekk vegmeldingar -nøye-. Div. fjell og fjordar er stengt der fortida. Pro-tip 2: 200 meter frå hotellet er det kabelbane opp på fjellet. Skal visst vere eit bra utsyn! Pro-tip 3: Det er lite elg i fjord-fylket. Men sei til elgen at det kan vere mykje stor og litt skummel hjort der! Så er han førebudd på slike utfordringar også.
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hepp hepp fra Oslo, ingen spesielle ting på agendaen i dag, får vel kanskje ta en tur ut så lenge det faktisk er opphold. Meldt styggevær etterhvert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hoy fra OSL. Venter på 263 og skal der etter videre med 4163. Ser frem til å komme hjem. Har fortsatt en uke ferie. Så hva denne uken ellers bringer er ikke godt å si. Satser på det blir minst mulig i grunn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Mandag her også - men her er det fridag. Regnet i hele natt, og ventes mer i dag så det setter visse begrensninger. Blir litt jobbing med bilder i dag da, tror jeg .. Har en haug med Fornebubilder som trenger rescanning, og har endelig tenkt å gjøre noe med det. Følg MOWpics på Facebook.
![]() Som sagt, møkkavær. Må en tur til Costco ihvertfall. Muligens en stopp på favorittkaffesjappa for å spinne litt vinyl. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hehe må si man har flaks i dag - glemte paraplyen min på tbanen på linje 2 retning Østerås. Det skjønte da jeg var i ferd med å gå ut av stasjonen. Litt Ruterapp sjekking satte man seg på neste bane for å møte dette togsettet i retur mot sentrum. Dette timet jeg greit og jaggu var ikke paraplyen min på det togsettet mot sentrum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God ettermiddag fra utlandskantina på OSL! Her koser man seg med et lite glass cava før jeg skal fly videre til Frankfurt i kveld. En kjapp overnatting der før jeg skal videre i FØRST KLÆSS til Uniten med Lufthansen i morgen. Herregud som jeg gleder meg. Ha en fin mandag
![]()
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Hotel Alexandra i Loen er bare kjempebra. Forventningene var nesten null, basert på andre såkalt fine hotell i Norge. (F.eks Losby Gods, der ingen i direksjonen noensinne kan ha passert Europas grenser og sett på hoteller). Men det var kjempebra. Gammelt som nøkken, men velholdt. - "Wow, dette virker som en Amerikansk resort, sa jeg til moderen" Så viste det seg at alle de andre i heisen var Amerikanere, dem rundt oss i matsalen var Amerikanere og... jau... Anyway, detter er virkelig å anbefale altså.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig mandag | EB | Flyforum | 13 | 08-04-2019 16:32 |
Endelig mandag:-) | EB | Flyforum | 15 | 23-07-2018 17:28 |
Endelig mandag | EB | Flyforum | 20 | 16-01-2017 17:50 |
Endelig mandag:-) | EB | Flyforum | 21 | 09-01-2017 20:47 |
Endelig mandag | EB | Flyforum | 22 | 12-09-2016 18:23 |