![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hey, ho, det er torsdag!
Det nærmer seg helg og det smaker bra. Hertz har lovet meg transport til fjells, så i morgen tidlig snakker vi egg og bacon 1000 meter over havet. Blandet værmelding, men det skal uansett sjaues ved. Ha en smud nestsistedag ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Hoi fra Lillestrøm og god morgen!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Digger at Norge våkner tidlig:-) God morgen fra Ris. Klar for en herlig torsdag bak rattet på X'n. Håper du også får en flott torsdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det burde vært forbudt å være våken så tidlig. Hihi. Men her våkna jeg etter få timer søvn. Får vel sove litt mer. Går rykter om bading i Oslofjorden utpå dagen men gjorde det i går, så får se om jeg gidder i dag. Ha en strålende dag
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Trondheim. Mini våkna halvanna time tidlegare enn vanleg i dag, så då er det opp. Kansje eg kjem meg på jobb i høveleg tid. Minilanghelg I morgon, opphavet er på besøk, og dei ville til Røros fredag til laurdag. God helg!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Tjøme. Kan ikke akkurat si jeg digget det da arvingen våknet 06. Uansett, solen skinner og man kan se over til feil side av fjorden. Litt bilvask må til, og det inkluderer syklene jeg hadde på taket, da det ble gjort et godt bidrag til å tynne ut Østlandet insekts fauna i går kveld. Vel vel, "slo" heldigvis googlemaps med god margin
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Trøtt i trynet i Frankfurt, på vei hjem fra HKG. 10 timers venting... heldigvis i First Class loungen, men blir laaaang dag
![]() |
#8 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra Drammen! I dag blir det en liten tur til Bø for å bade litt. Hører rykter om at parken er litt sliten, og ikke gjort så mye der siden jeg var barn for 20 år siden, men det viktigste er at unga koser seg, så vi får håpe det er gøy for unga.
Ha en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
God morgen fra jobben! Noen må jo gjøre sitt til at alle ferieflyene kommer og går..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra ut på landsbygda utenfor Warszawa. Midt ute i ingenmannsland, eneste nabo er en svært sliten spritfabrikk og det merkes både på lukta og de av innbyggerne som er synlige...
Mikrotripreport: Hadde min første flight med Wizz Air i går. Booket "premium" som inkluderte (helt ubrukelig) priority boarding, innsjekket bagasje, stor håndbagasje og fritt setevalg. Fikk da heldigvis exit row, det så ut til å være uvanlig trangt mellom de øvrige setene. Nesten fullt fly, men pga av rigide håndbagasjeregler og streng etterlevelse av disse var det greit å få plassert bagasjen. Ellers en behagelig flight og OK utvalg av mat og drikke så vidt jeg kunne se. Overnattet på Radisson Blu Centrum, og dette innfridde absolutt. Meget hyggelig betjening og fikk bekreftet utsjekk kl 18 ved ankomst. Så da blir det en tur innom hotellet før hjemreise med DY i kveld. Ha en strålende torsdag ![]() Edit: I Polen spiser man kjøtt. Mye kjøtt. ![]() Last edited by TriStar; 20-07-2017 at 10:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Oslo. Nå bare tre hele arbeidsdager igjen til jeg setter meg på flyet til Svartehavet. Mye godt kjøtt i Øst-Europa (beklager upresist begrep, noen av landene der vil jo helst ikke bli kalt Øst-Europa), men jeg synes at kvaliteten på storfe er veldig varierende og ofte kan vær skuffende. I f.eks. Bulgaria og Ukraina virker det å være basert en del på import. Og det lokale kjøttet steker de for mye. En av de beste biffene jeg har spist var dog i Beograd, så det finnes kanskje et "jernteppe for biff"...
....apropos mat, som jo er et ganske interessant tema, var innom det nye "fisketorget" i Oslo i går. Det ser ut til at de prøver å konkurrere med Bergen på høye priser. Kongekrabbe til 1000 kr/kg er litt i overkant, selv om den er rå og tas rett opp av kummen. Ørretfilet til nær 750 kr/kg fristet heller ikke. Egentlig ikke hele konseptet heller, selv om det nok er trivelig å ta seg en rett i der. Nuvel - god torsdag til alle, snart venter spinatsuppe i kantina her! Huff og grøss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Gardermoen. Den andre utenlandsturen denne ferien. Det blir Praha noen dager. Mange andre som også har tenkt seg ut på reise. Byttet sete til øverste etasje på Wamosen på automaten. Den var åpen for bestilling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Gratulerer med flysertifikat Bergern
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag herfra. Fikk sett 1/6 av fastlandsnorge før lunsj i dag i strååååålende sommervær. Nå skal det bare slappes av her...
Ha en fortsatt fin sommer!
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Hei og hopp. Da var vakta i gang, og Vidar Viking er lagt til 'samlingen' på miin nye fotoside på facebook - MOWpics. (y)
Solen skinner, kaffekoppen er nyfullt og det påstås at vi skal få årets varmeste dag her også. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God ettermiddag fra Guardamar. En strålende dag er på hell. Nå nytes en San Miguel på takterrassen. Gradestokken viser 28*C og tidvis blåser det en liten bris som gjør det levelig. Hører st været slett ikke er verst hjemme heller.
Så ha en flott sommerkveld ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
G'torsdag! | LN-MOW | Flyforum | 15 | 07-03-2019 13:17 |
TORSDAG:-) | EB | Flyforum | 14 | 12-07-2018 22:25 |
Torsdag:-) | EB | Flyforum | 13 | 19-04-2018 22:41 |