![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra trikken. Temmelig nøyaktig 2 uker til ferien starter, men får jobbe litt før den tid. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Gud morning fra Oslo nord/øst - det går mot mørkere kvelder - Ja som Someone sier 2 uker igjen til ferien og turen går som vanlig sørover til Middelhavet.
Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Gouda. På tur til den gamle ostebyen i embeds medfør. Her er det nesten tropevarme. 28 varme til langt ut på kvelden i går. Fløy ned i går med SK i Go, overbooket fly og mange som hadde med seg for stor håndbagasje. Disse ble heldigvis tilsnakket av purser. Men til hvilken nytte?
Denne engelsktalende damen satt i nærheten av meg. Veskeholder i papp (skiltet løsnet selvfølgelig...), jakken i fanget til passasjeren bak og med en koffert som var aaalt for stor og aaalt for tung. Det er ferietid ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Haaaalooo, en nattvakt igjen så er det langfri. Ferien tar vi i oktober. Schnakkast!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen-ish. Sliten altså. Men 2 dager filming nå så er kaoset over for sommeren.
Ekstra digg å våkne med en diger kvise midt på nesa når man skal filmes en dag... Ha en fin en
![]() |
#6 |
Upgrade me....
|
![]()
God morgen fra Aberdeen.
Gjorde en taxi sjåfør relativt pissed off, ettersom at jeg tok taxi ca 800 meter.... Bestilte den i resepsjonen på hotellet tilogmed, og han var inne å hentet meg. Dårlig samvittighet nå ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Trondheim. Astronautar og anna fintfolk som står i fokus her denne veka. Steve Vai klimpra litt i går. Ei veke til med jobb (bør helst bli litt effektivt det) før bilferie.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God formiddag fra litt vestenfor!
Intet drama i fjerde. Gutta i svart må ha gjort jobben skikkelig. Også har Den Gamle beordret sushi, så da er jo den kvelden planlagt ![]() Joa. Greit nok det...
![]() |
#9 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
Fint situasjonsbilde, noe for VG eller FB? ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad torsdag:-) Tilbake i byen etter en herlig samling på Hvaler. Kun en -1- dag igjen på jobb før ferien...kan nesten ikke bli bedre. Fortsatt bra torsdag til deg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Heldigvis for kjerringa (tror forøvrig hun var amerikansk...) sov fyren med jakka i fanget mesteparten av turen ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God torsdag fra gullstua på OSL. Trodde det var pølsefest på torsdager, men her er det Chili con carne.
![]() Og der har luftwaffe meldt 25 minutters forsinkelse. Har fortsatt nok tid igjen i senatorloungen på FRA. Ha en god en alle som synes luften bør være for alle.
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Burde ikke være noe stort problem å organisere
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Chilli con carne på onsdag også. Så da er nok dagens bønner left-overs fra i går ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jæjæ .. da var vi klar til nok en arbeidsdag. Må sjonglere en totimers conference call og dagens dont, men pleier ikke å være det store trøkket på torsdager, så det gå sikkert bra. Litt simultankapasitet har jo vi gutta.
Nede romsterer bøtteballetten - Mexico og Honduras, hvis jeg ikke tar feil. Fruen er på en kjapp jobbtur til Nashville, så vi gutta kan herje fritt til i morgen kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Helgeturekstremist
|
![]() Quote:
Tilfeldig? Neppe!
![]() |
![]() |
#17 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Tyder på at Stjernealliansen kan få seg et førsteklasses problem i løpet av ettermiddagen. God tur til alle, det være seg foran eller bak. Gardinen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Argh.. når en tyrkisk familie med en skokk unger kommer seg inn på flyet som allerede er en halvtime forsinket så nekter de å sette seg før de får alle på et par rader etter hverandre. Å si noe ved innsjekking eller gate hvor det var masse venting var selvsagt ikke en opsjon. De med kort connection er sikkert fornøyde nå.
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 22-06-2017 at 16:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God eftan fra Evenes. Dagens jobbrelaterte oppgaver er over og en er tilbake på flyplassen. Venter på flybuss, noe det ikke går mange av på timen/to timern osv.
Der skjer mye i Harstad for tiden, og mange skal sørover. Faktisk så mange at det var vanskelig å finne flybilletter. Ha en fin fin en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag fra Oslo | Hypern | Flyforum | 14 | 29-07-2016 00:42 |
God torsdag fra Oslo | Someone | Flyforum | 13 | 30-04-2015 21:24 |
God torsdag fra Oslo | Someone | Flyforum | 10 | 23-04-2015 16:27 |
God torsdag fra Oslo | Someone | Flyforum | 6 | 13-03-2014 18:49 |