![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Torsdag har vel aldri vært allverdens, men idag er den toppers.
Fri, frank og nesten lønningsdag! Også har jeg flere hundre sider igjen, Jussi, my friend ![]()
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Gawd - godt noen har det.
Kjører opp til Dawsonville (25 mins) for hente meds for Svigermor. Oppdager da jeg svinger ut på riksveien at jeg har glemt mobilen. Bah, who cares .. trenger den ikke likevel. Kommer frem .. ingen spor av resepten i deres systemer. Låner telefon og ringer hjem. Full ståhei og skriking og jeg legger på. Kjører hjem. Tredve sekunder etter at jeg har lagt på finner de ut at noen har gjort en skrivefeil og skrevet feil navn. Men jeg er på vei hjem. Så jeg kommer hjem og må snu i døra. Takk og lov for Roger Waters. Så nå, etter at hysteriet hos damene har gitt seg, sitter jeg her og medisinerer meg selv. Grundig. Made In Islay. Snakkast. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad torsdag fra Ris. Klar for en dag i Oslo Tingrett og oppgaven som Ærede Meddommer;-) På kino i kveld og da er det vel en sjanse for at det blir et glass eller to også. Men før denntid så skla det også tilbakelegger minst 10000 skritt. Ut å gå folkens:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Tidlig Torsdag her også, enten man vil eller ikke.
Hadde lagt meg Onsdags kvelden i 22:00 tiden og hadde akkurat begynt en spennende drøm da bikkja begynte å klynke kl 23:00. Den måtte ut å vanne gresset må vite. Nå er det en time senere og jeg er lys våken, tilogmed etter litt nattmat, men bikkja sover godt, og drømmer sikkert søtt. Bra man har fri i morra.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Tidlig oppe til meg å være... Straks klar for kontoret etter skanning av dagens nyheter. I kveld skal man forsøke seg som bilselger, så får vi se hvordan det går... Ha en gullende god torsdag, forhåpentligvis med mindre nedbør enn i går
![]() Sent from my iPad using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Tramballaramballaram!!!
Har en halv F(n)at Tire på pulten på hotellrommet. En til i kjøler'n. Klokken er 21.49, så det er ikke nok. Her trengs en liten utflukt ned i første etasje for å fiske med seg mer godsaker opp til rommet. Honda har salgstrening på hotellet, så det er bare kleine fyrer og fullt av svært selskapssyke kvinns. Ingen av delene "tickles my fancy". Så jeg må forsøke noen ninja triks. Snikende tiger, drikkende drage. Eneste som gjenstår på programmet er nemlig å sove, gå en morgentur imorgen og så reise hjemover med Air France. Ha en fin en, mens jeg holder pusten og sniker meg ned.
![]() |
#7 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo 9, jobben kaller for i morgen er det utlandet som kaller - nemlig spotterplattformen på AMS og håper på været er bra, selv om været i AMS er varierende fra time til time.
Ha en god dag videre og helg. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Og det gælder også for naboerne i syd! Lige nu er der en underlig gul og
rund genstand i himlen, så forhåbentlig....... ![]() Er på vej til København og reunion med gamle SAS kolleger. Det bliver ..forhåbentlig.. gøy! En god dag til alle flypratere! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra trikken. Grått i hovedstaden, men satser på paraplyen forblir ubrukt. Ut for å spise burger med kolleger etter jobb, så da blir det vel et par øl også. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hei og hå fra BGO. Våknet 0730 og det første jeg gjorde var å sjekke inn på flyet 1645 i morgen med SK til SVG. Til min store skuffelse ble jeg BN3 - mon tro hvem disse andre er som sjekket inn mellom 0446-0730 :P Noen som føler seg skyldige?
![]() Blir løye med bryllup i helgen til en god kompis, ser ut til at været spiller på lag med regn både frem til fredag, og fra søndag - og med sol/opphold på selveste dagen. God timing! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra Newark. Fin tur over dammen i går, møtte også en medforumist noe som alltid er hyggelig
![]() ![]() Ha en flott torsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: May 2010
|
![]()
God morgen fra Newark airport, flott vær her idag, igår var det grått. Møtte en fra forumet før boarding på SK907 igår, ( :-) i brukte kun 0715 hit. Lurer på hvor mange SAS ansatte det er på Oslobasen som flyr longhaul, siden jeg kjente igjen 4 igår fra forrige flight for 3 uker siden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God eftan fra BGO!
Oppholdsvær nå, det var det ikke i SVG som jeg nettopp reiste fra. Skal banne litt i kjerka og si at nå er jeg smålei reisingen, de siste 3 ukene har jeg vært i Tallinn, Hong Kong, Oslo, Los Angeles, Stavanger, Stockholm og nå Bergen. Hjem til Trondheim lørdag, og blir da hjemme i utrolige 6 dager før København venter... Så en ny mnd på reisefot etter det, hjemme 20 Juli og da håper jeg ting roer seg noget. SAS er glade i meg da om ikke annet ![]() Snart middag på restaurant som kun har én rett: Entrecote ! God torsdag med eller uten jeglag og trøbbel med å vite hvor du er hver gang du våkner i ny hotellseng! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]() Quote:
'Eftan frå Trondheim. Frøken stryk til Berlin via AMS i morgon tidleg-tidleg, og minst, middels og størst skal styre showet...
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
Nå bor jeg i Marina del Rey. Småslitent Marriott, men veldig mye roligere område enn Santa Monica. Men før ferie ville jeg nok valgt Georgian. Eller Fairnont Miramar om budsjettet tillater. På jobb er det diggest å bare trekke seg tilbake til lunge deler av byen etter jobb. TIPS: Water Grille ligger rett utenfor døra du og til høyre. Fenomenal fiskerestaurant. Lobster Roll til lunch og grilled halibut til kvelds! Styr unna fish and chips. TIPS 2: er restaurant Mercedes eller aller helst naboen AGO i Venice. Supre ting og bare 9 dollar unna med Uber
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
Nå bor jeg i Marina del Rey. Småslitent Marriott, men veldig mye roligere område enn Santa Monica. Men før ferie ville jeg nok valgt Georgian. Eller Fairnont Miramar om budsjettet tillater. På jobb er det diggest å bare trekke seg tilbake til lunge deler av byen etter jobb. TIPS: Water Grille ligger rett utenfor døra du og til høyre. Fenomenal fiskerestaurant. Lobster Roll til lunch og grilled halibut til kvelds! Styr unna fish and chips. TIPS 2: er restaurant Mercedes eller aller helst naboen AGO i Venice. Supre ting og bare 9 dollar unna med Uber
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Mornings på en torsdag | Bergern | Flyforum | 13 | 27-04-2017 20:53 |
Mornings, det er søndag! | Bergern | Flyforum | 10 | 19-03-2017 18:37 |
Mornings fra Hovedstaden; Det er søndag! | Bergern | Flyforum | 11 | 23-10-2016 18:24 |
Mornings! Det er mandag, beste dagen i uka! | Bergern | Flyforum | 12 | 15-08-2016 15:04 |
Det er torsdag - det er tid for vintips igjen! | EB | Flyforum | 4 | 01-09-2005 17:01 |