![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Wow, fikk akkurat sjekket inn hele gjengen til Newark i morgen, uten en eneste hickup. Det er ikkje til å tru!
![]() ----------- Om feil med sas.no ----> https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=86326
![]() Last edited by Discus; 06-06-2017 at 19:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Fikk faktisk bestilt tur uten Hickups...
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Det gikk på minutter å bli oppgradert fra EBB til EBS, etter å ha overført noen kroner til et fourummedlem. Må si jeg ble særdeles overrasket da, var nok innom classic, men uansett, jeg hadde sett for meg mye mer bask..
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Bestiller stort sett på app, men la inn en del bestillinger på sas.no nå i helgen - og det fungerte utmerket.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Blir bare bedre og bedre,
etter siste oppdatering av siden virker det som overføring av Trumfbonus kommer inn øyeblikkelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Jeg har fra tid til annen vært litt lunken til våre venner i SK, mest fordi jeg synes det er krøkkete å forholde seg til EB poeng og at jeg generellt er litt for seint ute, alternativt dårlig til å planlegge mtp å bestille billetter.
Uansett, i dag bet jeg i det syrlige eplet, for å bestille en EB tur OSL <--> TRD, en vei i go og en i plus. Jeg hadde noen tusen poeng for lite, så jeg måtte overføre poeng fra tumf, for å få dette igjennom. Poengene var som flere nå har nevnt inne på et blunk og alt dette skjedde på den nye sas.no siden, uten noen som helst form for krangling. Fikk valgt sete på plus reisen, samt tilbud om å kjøpe sete andre veien. Sto også veldig godt forklart hvor mye bagasje jeg kunne ha med på de forskjellige reisene og evt. hva det ville koste å kjøpe mer. Alt i alt, possitivt overrasket over dette! At DY, etter min mening, har en bedre løsning på bruk av poeng får så være!
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down. - Toni Morrison Last edited by kekker; 17-08-2017 at 12:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Det er jo litt lettare for dei sidan eit poeng er ei krone. Det eg ynskjer meg er at det i allefall går an å sjå pris og tilgjengelegheit i både kroner og EB-poeng (ekte EB_bilettar) uten å måtte lage heile størst på nytt. Klar over at billettane ikkje kjem frå same pool og har same reglar, men det burde gå an å få til.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Avbestilte nettopp en reservebooking med Eurobonusbillett. Gikk uten problemer på sas.no, ja, de nye sidene. Mailbekreftelse kom før jeg rakk logge meg inn på mailen og 6000 bonuspoeng tilbakeført med en gang
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]()
Fandenskapet funka faktisk helt greit for meg i dag også, bestilte en bonusbillett uten problemer, sågar med setereservasjon.
Dog må jeg si at layout, funksjonalitet og fargevalg er ytterst begredelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvordan fungerer charter med SAS? | robertaas | Reiseforum | 15 | 23-05-2015 22:49 |
SAS vil ha dine ideer | Dash | Reiseforum | 29 | 11-04-2013 23:54 |
"Finner ikke navnet - kontroller dine søke kriterier" - Martin prøver SAS. | Martin | TripReports | 23 | 15-10-2012 22:34 |
Star Mega DO IV - post dine tanker her | Tommy777 | Småprat | 5 | 30-12-2011 11:11 |
Når Luftfartstilsynet har fått til noe som fungerer... | GF1 | Flyforum | 10 | 07-12-2010 18:45 |