![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Quality Hotel Vøringfoss i Eidfjord. Flott hotell midt i den heftigste naturen. Nå venter En formiddag i Bergen før vi mønstrer på Hurtigruten og et eget Hardangercruise. Ha en flott søndag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
God Søndag ja.
Lang Lørdag med mye godt i glasset så det blir ikke stas når jeg våkner i morratidlig. Dog et luksus problem. Man lærer aldrig nei.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Litt grått og potensielt vått her i hovedstaden. Får se om det tørker opp nok til at vi etterhvert tar oss en sykkeltur eller hva vi skal finne på. Dagens første espresso er alt i koppen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God søndag fra Graz. Etter en lang lørdag i sommervær med tur til arnolds hjem, shopping hos Klamotten-anton, verdens største våpensamling, guidet tur, dobbelvindet trapp, gjennomgang av diverse parker og kunstinstallasjoner, kvinneløp, ukulelefestival (mye klimping) og tur over og gjennom byfjellet så trenger jeg avslapping idag.
Så nå er det rett på spa! Rett utenfor byen i Bad Blumau finner man ett designet av Hundertwasser. Burde være greit her i 24 grader og solskinn. ![]() Ha en god en alle som skal bruke søndagen til å sløve.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Clarion hotel Copenhagen airport, hvor rommet fortsatt ser ut som Hilton gjorde, og det er fint det.
Straks ned til frokost også blir det en tur til sentrum. I ettermiddag tar SAS oss hjem igjen. Ha en fin søndag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra Kjevik. Her sitter man og venter på avgang til Oslo. Videre til Bodø i formiddag!
![]() |
#7 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra solfylte Alcudia på Mallorca - solen skinner på en blå himmel og varmen er allerede på plass.
Dagstur på gang - ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God formiddag fra Oslo. Med gråvær utenfor passer det godt med en lat formiddag. Har ikke kommet til frokosten enda... planen var å titte på sportsbiler på Fornebu, men mulig det blir Formel 1 på TV i stedet. Kjenner duften av nystekte rundstykker nå
![]() Sent from my iPad using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God søndag fra ei matsjappe på Noi Bai Hanoi airport. Tre timer til innsjekk, seks timer til flyet skal avgårde, 33% sjanse for at jeg får midtsete, men heldigvis 44% sjans for
midtgangssete....om man tar bort folks tendens til å ikke like å sitte i midten. Hadde de bare ville ha gitt meg VN's bookingreferanse uten tall, sitter bare på AF sin med tall. På den positive siden får jeg krysset av A350 på listen over flytyper ![]() Ha en finfin onsdag folkens ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Ingen store ting på agendaen i dag.
Ha en fjong dag
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hehe, ikke mange timene unna datolinja
![]() På tide med ei øl snart ![]()
![]() |
#13 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Har de ikke et triangel med merkelige hendelser også i det området? Opiumtriangelet?
I Graz påstod guiden at det tetteste utelivsområdet gikk under navnet Bermudatriangelet da så mange ble sporløst borte i flere timer.
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Har vert på jobb i snart 7 uker hvor hvilken som helst dag i uka kan være onsdag, eneste forskjellen er hva som blir servert av mat. Har ikke stilt kroppen tilbake til normalsamfunnet ennå, hvor det er krav om at man skal vite hvilken ukedag det er.
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God ettermiddag fra trikken på vei hjem til Torshov. Idag har man spasert ned til Vippetangen i gråværet. Målet var å inspisere dette nye stedet kalt vippa. Det var det flere andre som også gjorde. Regner det som ganske sikkert at det blir populært i sommer. Mye folk inne i hallen.
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God søndag fra Stavanger. Har hatt en rolig og flott dag.Har tilogmed spasert tur i Sandve-parken like ved Sandnes. Solen skinner og temperaturen er ikke til å klage på.
Ha en fin fin aften. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Det ble en bra Søndag her i Florida etterhvert.
Litt sløv på morran og klokka 10 kom det en Nordmann og banket på døra, broren til en gammel kompis som ville hilse på siden han var på besøk i USA, har såvidt truffet han før. Var høflig og slapp han inn, men du verden, ring på først, eller send email og hør om det passer. Jeg var i slåbrok og kona svinset rundt i Nattkjole. Bikkja var dog glad for besøk som vanlig. Er jeg gammel og gretten eller er det akseptabel å banke på døra Søndagsmorran helt uten varsel? Ellers er det en liten vær front som passerer over nabolaget med pøsregn og grått mellom solglimtene, dog 30 grader så man kan jo bruke det som gratis dusj. Fortsatt god ettermiddag.
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]() Quote:
En arbeidskrevende søndag hjemme med mye rydding - greit at helgen er over sier nå jeg - og familiemedlemmer med krevende og ustabilt humør. ![]() ![]() Ønsker alle en god sen søndag kveld.
![]() |
![]() |
#19 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
![]() Flyttet fra Norge 35 år siden og når vi var ungdommer besøkte vi hverandre dag og natt, enten for å låne moped eller for å bomme en skvett brennjakk hvis vi var tom. Men det var gode kompiser og svirebrødre så alt var flott. Dette her i dag var litt uventet skjønt det kommer folk av og til men utpå dagen og i øltiden når man er våken og sosial. Kona mente denne typen var "rude", men han er en nerd som kanskje ikke har sosiale tanker eller holdninger. Husker når jeg bodde i Finnmark for mange fankens år siden med midanttsol døgnet rundt, da kom det gjerne kaffebesøk klokka 1 på natta, men det var greit, vi var alle naboer og venner og alle var våken så da så. Hadde en kar for noen år siden som kom fra Norge og bare gikk rett inn ytterdøra uten å banke eller varsle, men han var kompis fra flyskolen og forlover i bryluppet mitt så der var velkomment, men hadde vi den store Dobberman Pincheren da så kunne det ha blitt bråk.
![]() |
![]() |
#20 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da sier vi god kveld fra innerkysten .. .
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra flybussen fra #mito | robertaas | Flyforum | 15 | 31-03-2019 22:55 |
God søndag fra Sola! | sirpjalle | Flyforum | 12 | 20-07-2015 14:46 |
3 over Hardanger+1 fra helgeland | triple seven | Bilder & foto | 4 | 14-08-2013 12:13 |
God søndag fra OSL | ENGM 911 | Flyforum | 21 | 27-06-2010 21:42 |
Amfibiefly fra Hardanger | STARSHIP 2 | General Aviation og sjøfly | 5 | 15-02-2007 12:35 |