![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Var i Miami i misten av Mars, der fikk jeg avbildet disse trehullerene med gule haler
Håpere dere liker bildene! ![]() På finale til 08L, bildet er tatt på lang avstand fra El Dorado for dere som er kjent ![]() N987AR McDonnell Douglas MD-11F Centurion Cargo Miami airport KMIA 21.03-17 by Rolf Jonsen, on Flickr Fant disse to maskinene på nordsiden av flyplassen, de har nok flydd sin siste flight. ![]() N955AR McDonnell Douglas MD-11F Sky Lease Cargo Miami airport KMIA 21.03-17 by Rolf Jonsen, on Flickr Denne flyr garantert ikke mere ![]() N953AR McDonnell Douglas MD-11F Sky Lease Cargo Miami airport KMIA 21.03-17 by Rolf Jonsen, on Flickr
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Første bildet var flott
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mye kriminalitet i Miami generelt. Utvis generell forsiktighet.
Flotte bilder. De to nederste har jeg på brikka fra sine dager i China Eastern ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Quote:
![]() Største utfordringen i Miami var varmedis, selv i Mars var den voldsom midt på dagen, den er nok verre om sommeren. Ellers kom jeg tett på flyene som brukte bane 8R, 9 og 12, den dagen de brukte bane 26/27/30 var det verre å ta bilder. Legger ut flere bilder når jeg får lastet opp.
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Miami er fantastisk. Ikke noe å bekymre seg over når det gjelder kriminalitet rundt El Dorado. Har ikke følt meg utrygg jeg i alle fall. Har spottet flere ganger i juli på MIA og har ikke hatt store problemer med heat haze på El Dorado (rwy 09). Da er det verre solen står så høyt på himmelen. Personlig syns jeg det er fantastisk og spotte på MIA. God og variert trafikk. Jeg holder meg alltid på rwy 09.
Synd Centurion alltid lander på 08 etter de flyttet i nord.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Eneste jeg hørte om El Dorado var at det foregår "dogging" etter mørkets frembrudd.
Varmedisen var mer merkbar ved hullene til bane 12/8R/8L enn ved El Dorado hvor flyene er noe høyere opp i lufta.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Mulig det, har ikke vært der etter mørkets frembrudd. Men det er jo koselig det.
![]()
![]() |
#8 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
De gule flyene er Centurion, dem kjøpte opp SkyLease 1, dem jobbet jeg for før dem slo seg konkurs og skiftet navn. De flygerene som ikke var union fikk jobb på MD-11, jeg var ikke en av dem, startet union der og var hatet av ledelsen når det var kalt Tradewinds Airlines, Etter at Centurion kjøpte dem skulle Skylease flygerene på bunnen av ansenitets lista men så gikk det på rompa før sammenslåingen og SkyLease overlevde, dermed ble det omvendt, nå kunne Centurion flygerene komme på jobb for SkyLease, men på bunnen av lista. Pussig hvordan det går opp/ned i livet.. Sjefen og et par ledere for SkyLease kjøpte opp Swift Air og etter at Eastern gakk på rompa har dem tatt over noen fly der og flygere der etter at Eastern kjørte av banen i LGA med vite president kandidaten Mike Pence. Nå har Swift tatt over kontrakten for ICE med base i AEX for å fly ulovlige immigranter tilbake til mellom Amerika etter at Western Atlantic mistet den kontrakten, men ICE er ikke så begeistret etter at Swift mistet begge generatorer forleden og måtte nødlande og etter at dem flyr med for lite seter til immigranter og vakter som passer på dem. Aldri kjedelig i non-sked og charter business nei.
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Eastern konk (igjen)? Den har gått meg forbi ... Stusset imidlertid på hvorfor en av maskinene sto i Brunswick ...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
Nå er Eastern opp for salg, går dårlig der i gården. Gammel kjenning var DO, men han har dratt avgårde til bedre jaktmarker. Som sagt Swift har forsynt seg litt av skjelettet, men det er antagelig ikke gode nyheter.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Trehullere og annet tjafs fra Prestwick | RJon | Bilder & foto | 10 | 04-08-2016 16:24 |
Snart forsvinner Ryanair's gule kabin | Northrider | Småprat | 4 | 23-10-2014 18:50 |
LN-NOS og LN-KKW med nye haler(og kropp) | Northrider | Flyforum | 23 | 24-11-2009 23:24 |
KAN NOEN HJELPE MED BILDER AV BU HALER | rhusberg | Bilder & foto | 7 | 24-06-2007 14:07 |
Hvem flyr med gule motorer? | Range Rover | Flyforum | 9 | 02-11-2004 16:48 |