![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Kaffe og aviser på programmet - glemte å kjøpe flere Gjendekjeks i går:-( Fortsatt kjølig (minus 2,5) nå klokken 06:00. Ha en herlig søndag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Ängelholm. Litt bedre vær enn i går. Ved besøket i Helsingborg i går haglet det nesten og blåste mye. Men vi fikk sett litt for det. I dag er det hjem via kun ARN, og sete 1A i en CRJ venter også.
![]() Ha en riktig fin en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eurobonus Member
|
![]()
God morgen fra Shanghai. Her ligger vi for anker på Celebrity Millenium, har nå ligget for anker i 10 timer ettter at tåka kom over oss i natt med mindre enn 500 meters sikt.
Kan bli et kort opphold i Nagasaki som vi etter planen skulle ankommet kl 07:00 Japan tid. Ha en fin søndag |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God søndag fra blærum. Ingen flyaktiviteter på flere dager, men har for første gang kanselert en flybillett da den ikke ga mulighet til å komme meg gjennom programmet på destinasjonen. Billigste type billett kunne ikke endres og var ikke fullt refunderbar slik at jeg kun får skatter og avgifter tilbake. Flere hundre kroner rett ut vinduet altså. Vet ikke hvor lang tid jeg trenger for å komme meg over hendelsen.
Ha en god en alle som tør å ikke flekse.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Beitostølen. Snø i lufta akkurat nå. Usikker på om jeg går for sesongens siste skitur eller bare slapper av på hytta, før vi drar hjem til Oslo i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Været ser ikke så værst ut i dag, men termometeret er bare så vidt over 0-punktet. Får kanskje spasere en tur etter frokosten er fortært. Hyggelig middag med gamle venner i går kveld. I kveld går turen tilbake til Oslo da madammen skal på jobb mandag. Ha en fiin første påskedag
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hepp fra ferjen mellom Breivikeidet og Svensby, retning Lyngsalpan. Nok en topptur venter, denne gang helt nord på Lyngsalpan. I går gikk vi Tromsdaltinden fra Tromsdal - det var langt og flatt innover dalen gitt, kjedelig med feller
![]() Ser at Someone/noen legger vekk skiene for sesongen allerede - ikke bra - skisesongen varer minst til juni ![]() ![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk Pro |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
De er obligatoriske til morgenkaffe på senga når jeg er på hytta. Dagen blir ikke den samme uten.
God morgen fra Tyven! For et hotell! Det eneste jeg kunne ønske meg, er østers fra norskekysten. Dagen vies Murakami og en god lunsj. Også har jeg fortsatt endel ulest i gårsdagens Aftenposten, så da blir det vel en og annen pils idag også ![]() Feiende flott førstedag ønskes!
![]() |
#9 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God morgen fra gate F17 på OSL.
Påskeferien brått avbrutt av en tur til Manchester. Over i dag, hjem i morgen tidlig. Får i det minste sett en kamp i ettermiddag da ![]() Fin frokosttur ned fra Værnes, nå siste hopp over fjorden og så møte en del gjester. Nyt fridagen dere som har det! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Det var nå bra at det var et skikkelig bortelag som spiller i dag i det minste, da!
God formiddag fra Bergen. Turen går om litt til byen for å finne seg et egnet vannhull til å se et par fotballkamper i. Full avslapning så langt i påsken, noe som jeg kjenner at var nødvendig. Ingen planer for morgendagen heller, annet enn å komme seg på Stadion for å se kamp. Ha en fortsatt flott påske! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Det gode laget spilte på White Hart Lane i går de Hickok
![]() ![]() Får vel ta til takke med bermlagene i dag! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen ja. Da er frokostdopet inntatt, og man har benket seg foran arbeidsstasjonen. Satser på en rolig dag. Påskeferie i morgen.
Sol og fint ute, men hvem vet hva ettermiddagen bringer. Nå blir'e ihvertfall fotball og (mer) kaffe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Vigra! Straks klar for avreise fra strålende sol og utepils i Ålesund sentrum til vår kjølige hovedstad. Ser ut til at jeg må dele på plassen med fotballgutta fra storheten Hødd. Spillerne blir stadig yngre. God førstedag videre!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God kveld fra et eller annet sted mellom Dnipro og Kiev i Ukraina. Nå er det bare to fager igjen til det bærer hjem igjen. Oppholdet i Ukraina har vært givende, og på fredag giftet jeg meg med min ukrainske Rita. Da står papirmølle foran oss for å kunne leve sammen i Norge.
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Nydelig! Gratulerer!
God unskyldning for en skål og et glass til her hjemme også ![]() Håper byråkratiet går smertefritt for dere.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God andre påskedag | Someone | Flyforum | 14 | 06-04-2015 19:01 |
God første påskedag | Fly med oss | Flyforum | 11 | 05-04-2015 19:18 |
God Søndag 1 påskedag | sirpjalle | Flyforum | 19 | 23-03-2008 23:31 |
God morgon 2. påskedag! | wf145 | Flyforum | 12 | 09-04-2007 22:23 |
Riktig god 1. påskedag | stefan78 | Flyforum | 13 | 08-04-2007 22:14 |