![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God skjærtorsdag fra Beijing. I dag går turen til Pyongyang . Utnytter jetlag på verst tenkelig vis med en sen kveld. hardt da en tidlig morgen. Dropper frokost da den er for dyr med lite matlyst. Får heller slappe av litt til
Dette er uansett ikke noe uvanlig for meg når jeg drar østover i noen dager. Ha en fin skjærtorsdag! Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hepp hepp. På vei hjem fra Atlanta etter å ha vært på konsert med The Musical Box - et tribute band som gjenskapte en konsert med Genesis fra 1974 ned til minste detalj, inkl sceneklær, slides, kranglete keyboards, lange stemmepauser i beste tidsånd og Peter Gabriel's historiefortellinger mellom låtene. Som å være tilstede den gang. Fantastisk bra. Men nå skal det bli godt å komme seg i bingen. Dette tok på.
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk Pro |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra deltabyen Lillestrøm. 😉 Her er man oppe og straks klar for OSL og Plusness class. Skåne står på programmet i dag. For å komme dit er det vel greiest å fly til København også til Stockholm før siste flight er til Ängelholm...? Eller? 😉 Nei, vi la på et ekstra segment vi! Da kan man besøke gullstua i CPH og ARN på turen.
Ønsker alle en riktig fin dag og god påske! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Beitostølen. Snø ute i luften og fyr i peisen. Pre-frokosten med kake og espresso er unnagjort. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God skjærtorsdag fra Ris. Prefrokosten er ikke ulik - i allefall konseptet. Her er det espresso og Gjendekjeks...funker som rakker'. Ikke mye annet på programmet enn å vente på å bli frisk. Ha en bra torsdag hvor du måtte tilbringe den.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
https://www.facebook.com/jan.stokkeb...4257274911260/
Værets fra Oslo nordØst i dag morges ved 8 tiden. Ikke mye storby vær. Fortsatt god påske. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra København. Gråvær i dag, men hvert fall oppholdsvær. Gårsdagens 5-retter på Den lille fede sitter fortsatt godt i kroppen... Så her blir det ikke prefrokost, men prelunch. Var også en tur på museet til Carlsberg/Jacobsen Brewhouse i går. Måtte jo smake på årets påskebrygg. Kylle kylle!
![]() Sent from my iPad using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Godmorgen. Jeg kom hjem i går efter et par skønne dage i Nürnberg. For folk som har fået "nok" af München, kan Nürnberg godt anbefales. Byen føles mere ægte og charmerende end sin storesøster. Byens borgere brugte mange kræfter på at genskabe den smukke bykerne efter krigen, hvor 90% af den gamle by lå i ruiner. Meget imponerende.
Nürnberg var højborg for nazisterne og der er derfor mange besøgsmål for de historieinteresserede. Det var også her at eliten blev retsforfulgt af de allierede efter krigen. Turen dertil gik via Düsseldorf med Airberlin. Jeg fik prøvet at flyve med de berygtede Dash q400, som jeg faktisk fandt ganske charmerende. Og landingsstellet virkede upåklageligt hver gang ![]() Last edited by EvakCPH; 13-04-2017 at 10:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Budapest. Har vært tre dager med relativt mye mat og drikke.
Finfin avslutning med Asiatisk på NOBU i går, og til slutt drinksing i bare her på FS. Nå venter Lufthansa hjem i efta. Det beste her var imidlertid mat og drikke ute på torget med alle bodene. Supert. Ha en fin en
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God ettermiddag fra gullstue nummer tre i dag. Nå på Arlanda. To flotte turer unnagjort en igjen. Crewet til CPH var virkelig hyggelige og serviceminded. Jeg spurte etter Ringi eplejuice, hun lette og beklaget de var tomme. Populært sa hun. Jeg sa jeg har to flighter igjen i dag med SAS. Boardet balja til ARN. A320 som sist men annet individ. Men hva møtte oss? Et blidt hei igjen fra den meget hyggelige danske kabinsjefen. Igjen sa de! Ja vi samler segmenter og poeng sa vi.
![]() Men uansett meget hyggelige turer. Første rad med ingen i midtsetet er innafor. Ha en fin en videre! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Og dagens frokost ble inntatt hos Brødrene Price i tivoli. Akkompagnert av en Rød Aalborg fra Gjelleråsen
![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Upgrade me....
|
![]()
Endelig hjemme igjen. Straks klar for å stikke på hytta.
Inntar en frokost med basis i Pulverpadder og Pulverkaffe.... Jeg bør vel vurdere hensynet til andre mennesker dithen at jeg frastår fra offentlig transport etterpå... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Ytre Møre. Her har man i dag observert overflygning av Ukraine International som er på vei fra Kiev till New York. Ellers rolig dag der dagens dont består i å snekre sammen en vilt god hvalgryte med feit mandelpotetpuré og så blir det en rødvin fra Georgia til. Spennende. Ha en fin fin skjærtorsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Browncoat
|
![]()
Greetings nr x fra CPH
Har akkurat fått burgeren på O'Learys, men de klarte ikke å få bestillingen riktig, men som nordmenn flest så klager man ikke men trykker den ned ![]() Videre til OSL om et par timer, ellårno, hvor det blir et kort mini-Flyprat treff. Ender til slutt opp på SVG. Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God skjærtorsdag morgen! | Concorde98 | Flyforum | 24 | 29-03-2018 22:29 |
God skjærtorsdag fra Mandalay | robertaas | Flyforum | 13 | 26-03-2016 01:52 |
God Skjærtorsdag | Hypern | Flyforum | 21 | 03-04-2015 05:30 |
God skjærtorsdag morgen! | Thomas | Flyforum | 31 | 20-03-2008 21:41 |
God skjærtorsdag | EB | Flyforum | 23 | 05-04-2007 22:38 |