![]() |
|
![]() |
#1 |
Aviation Junkie
|
![]()
Jeg har nettopp kommet tilbake fra en liten spotter-tur til DUS og ZRH. Siden det ble såpass mange bilder velger jeg å legge det ut som galleri på min side i steden for å oversvømme forumet. Jeg starter med bildene fra DUS, og håper å få opp bildene fra ZRH til helga.
Bildene her er tatt fra "observation-deck" på tog-stasjonen ved flyplassen. Dette var første tur med mitt nyanskaffede kamera (D70S) så kvaliteten er ikke helt på topp ennå, men det er da ihvertfall en del interesante fly å se. DUS |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Topp bilder, spesielt det siste av EK 744F
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Her var det mye goey. Flott samling!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Flott bildeserie dette her ja.
![]() Airbus 330. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Bra bilder
Dusseldorf er helt topp når det gjelder å ta bilder Skal en tur til jul ,eler 3 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Mange bra bilder der ja og det er kjekt å se at terrassen på togstasjonen også er et meget bra sted. Under vårt besøk i 2005 var monorailen syk og derfor konsentrerte vi oss om den store terminalterrassen.
![]()
![]() |
#7 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Lækkert, og da spesielt det nest siste bildet der kontrasten virkelig fremhevet hun som mange omtaler som dronningen...
![]() |
#8 | |
Aviation Junkie
|
![]() Quote:
Railen funka ikke nå heller, men det var gratis shuttle-busser som gikk konstant. Terrassen på togstasjonen er ett topp sted. Du får ikke så god oversikt over terminal-området, men du verden hvor bra oversikt du har over rullebaner og taxibaner. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Litt Göteborg spotting | L1011-385 | Bilder & foto | 0 | 09-07-2013 15:56 |
[LHR]Litt utenlands spotting | L1011-385 | Bilder & foto | 10 | 16-02-2013 10:37 |
Sim flying på SVG Flymuseum med litt spotting included:) | Aleksander Maaland | Bilder & foto | 11 | 05-06-2009 19:39 |
Litt spotting og ifra tårnet på Sola/ENZV. | Aleksander Maaland | Bilder & foto | 5 | 13-04-2009 22:01 |
Spotting i DUS? | VC-10 | Flyforum | 4 | 26-08-2008 13:44 |