![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God mandagsmorgen fra riktig side av riktig elv!
Litt jobb og litt fri står for døren; nærmere bestemt to nattvakter og fire uker fri. Joa. Blir nok helt greit ![]() Noen som husker hvor Underberg står i ny TaxFree? Når sekundene teller osv. Dagen soves bort, kvelden trenes bort(?) og natta får netflix, hbo og syke og skadde ta seg av. Ha en herlig start på uka!
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Du verden .... Velvel, her på Edwardian har man akkurat kommet tilbake fra en strålende konsert. Sikkert ikke mange her som har hørt om Tiger Moth Tales, men det får være deres tap ...
![]() Men nå bingen, før Virgin Atlantic tar meg hjem i morgen formiddag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad mandag fra ris. Vekket av fuglesang - bedre vekkerklokke finnes ikke:-) Nå venter bryggekontoret før stølheten fra helgens skigåing skal møte ny trening av kroppen til kvelden. Ha en flott start på uken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God mandag. Skal ha fri i dag, så da passer det jo bra med en jente som trengte trøst kl 03.00 og jeg ikke fikk sove igjen. Benytter anledningen til å få unna styrearbeid så skal en ikke se bort fra at det kan bli en liten blund iløpet av dagen.
Har for øvrig kommet mer snø i natt, men nå tror jeg det regner. Blir sikkert artig morgentrafikk... Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Trikken. Nye ruter gjennom byen, så bør vel spare 1 minutt på reisen til jobben nå som trikkelinja gjennom Prinsensgate har åpnet. Vanlig arbeidsdag uten de helt store sprell, men bør vel få forsøkt kommet meg til frisøren i løpet av dagen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
God morgen fra LN-RRH og SK 4697. Vel plassert i plus. E17 eller E13 SK eller BLX - mange som går feil når begge har avgang 09.20.
Fullt fly og skrikende unger. Og så i Plus da. Heldigvis bare en uke, blir rastløs av lange ferier merker jeg mer og mer. Ønsker alle en fin dag!
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Synes jeg hørte noe om på radioen at det ikke gikk helt etter planen allikevel? Ingen sprell her heller. En kollega klarte tydeligvis å bake for mange fastelavensboller i går, så da gikk det ut over oss i dag. Kanskje man da faktisk burde sprelle litt, for å sprelle av seg bolla og kremen? Ha en fin mandag ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
Da var man plassert i 43D i Virgins A330 'Champagne Belle'. Ser ut til at vi kommer frem halvtimen før skjema. Greit for meg. Klar for litt hjemmetid nå.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Tror det var noe kluss, men den gikk i det minste via Jernbanetorget i morges, isteden for å bare stoppe på Kirkeristen vestover |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() ![]() Så ja... god morgen fra kantina på Hilton Pæddington. Flott utsikt mot togene og Nøffju har akkurat blitt sendt avgårde. Han flyr SAS. Jeg tror jeg må ha trykket feil i bookingen for jeg har BA kl 16.50 og ikke 12.40. Så det blir en solid dag med venting. Kanskje litt shopping og hjemmekontor på kantina også. Ha en fin en
![]() |
![]() |
#11 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Trondheim. Her er skrikande ungar trygt plassert i barnehagen, og eg prøver å hente meg inn på jobb etter ei vekes tid borte. Siste flyturen (ever?) med unge på fanget var i går; det skal vel ikkje bli noko savn. Trøtt neste-to-åring likar ikkje særleg godt å bli stroppa fast på fanget, så det vart rikeleg med hyl og protestar før vi kom oss i lufta. Det meste av turen gjekk no greitt nok, men vi vart nok "dei folka der" ei stund...
Forøvrig kan ein merke seg dette om skilnaden på SK og DY innanlands (med ungar). SK: Blir helsa fint på i døra, og kidsa får seg noko smågreier. Ikkje så viktig/nyttig, men litt spennande. Må vente på å få vest/sele, og får spm om vi har brukt sånnt før. Blir pr. automatikk plassert styggeleg langt bak i kabinen. Kaffi og te og ha-de-bra når vi går. DY: Eit vanleg nikk i døra. Vest og sele er på plass i setet når ein kjem dit. Ein kan velgje seg sete på kva for rad ein vil ha, så ein kan sitte langt framme. Dei store ulikskapane er det ikkje; DY litt meir "effektivt", men kanskje litt mindre personleg. Det er truleg litt smak og behag. Fekk også nytte av EB-salget som føregår, så billege billettar for pinsa er bestilt. DY prisa seg laaaangt ut på den.
![]() |
#12 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Orlando. Her er det fortsatt grytidlig morgen og bare 16*C ute. Men om få timer er den oppe i behagelige 25. I går gikk det i handlesenter, i dag står Universal studio på programmet. Å fy flate hvor det koster. En familie og to parker er jo mer enn en feilpriset flybillett i Biz
![]() Ha en fin fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God eftan fra St.Olav!
Helgen avsluttet til lege, og natten ble tilbrakt i en sykeseng. Virker heldigvis ikke like ille som fryktet, men venter på siste MR nå så kanskje man kommer ut litt senere i dag. London som planlagt på torsdag håper jeg, før det blir det nok rolig gjemmekontor for å bedre formen en smule. Nyt dagen dere friske! ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God formiddag fra karnevalet i Brasil, dag 3 av 4 til 5. Butikkene har fortsatt rikelig med øl, sprit og junkfood igjen, så dette skal nok gå bra.
Imponert over at folkene her klarer å feste til langt på natt, for deretter å sprette en kasse øl og fyre opp stereoanlegget sitt igjen kl 0700 på morgenen. Men som de sier her nede: Det er jo karneval bare én gang i året. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Her går det unna. Inne drøye halvtimen tidlig. Rett igjennom pass/toll og inne i uber'en knappe 10 minutter etter at jeg gikk ut av flydøren. Hjemme under en time etter 'rutetid'. Pers med klar margin.
Virgin var OK, men herregud så trangt der bak. Godt det bare var halvfullt... Straks hjemme! ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk Pro |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
Ikke noe som minnet om vinkjeller, gitt. Fangekjeller kanskje .... Men nå er jeg hjemme. Fy flate hvor deilig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
MANDAG! Beste dagen i uka! | Bergern | Flyforum | 18 | 13-02-2017 19:06 |
Nest beste dagen i uka; Det er fredag! | Bergern | Flyforum | 28 | 19-11-2016 20:46 |
Jeppers, Beste dagen i uka er her; Det er mandag! | Bergern | Flyforum | 16 | 29-08-2016 21:52 |
Mornings! Det er mandag, beste dagen i uka! | Bergern | Flyforum | 12 | 15-08-2016 15:04 |
Beste dagen i uka; mandag er her igjen! | Bergern | Flyforum | 13 | 05-07-2016 00:41 |