![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra Savoy!
Veldig tidlig, men sånn er det blitt i et av verdens rikeste land; Vanskelig å finne ro før værmeldingen over fiskebankene er mottatt. Mye flau vind idag, så det burde være mulig å få seg en time til på øyet. Bare en liten kaffekopp først... Ha en dag i le! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Har EB forsovet seg? Arvingen er i gang med dagens første frokost før vi benker oss ned foran boksen. Orker ikke bygge togbane så tidlig om morgenene. Snøen som falt i går var mest dekorativ og bidro ikke til skiføret. Få, om ingen planer i dag, men skal ikke se bort i fra at andre kan ha lagt planer på mine vegne. Røk tom for Hendricks i går, så får gå for noe annet til GTen i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Mornings fra Ruters grå. Opp må man på en tidlig lørdags morgen når man holder på med ting ved siden av jobb. Godt det bare er i januar jeg må holde på sånn. Skal uansett på kino i kveld da det skal bli et kjærkomment avbrekk. Fordelen er at jeg har en flyt jeg ikke har hatt på lenge så da må man bare fortsette.
![]() Sånn apropos værmeldingen for fiskebankene det er verdens beste sovemedisin. Sovner alltid da når jeg ikke får sove.. problemet er at man skal opp like etterpå. Sent fra min SM-G920F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Good mornings fra Oslo nord/øst - flott sommervær i forhold til den kalde dagen i går - skal nyte denne fridagen med god mat og vin i kveld med noen venner.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
EB sitter godt plassert på X2000 i retning Øst-Europa. Frokosten ble inntatt mellom Lillestrøm og Sørumsand og vi har også passert metropolen Blaker. Glad lørdag til alle :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra Holiday Inn Express ATL. Har akkurat spist frokost, og nå blir det å slå ihjel et par timer før vi drar til flyplassen. Minimalt med sne her, men nok hjemme til at å kjøre derfra ville vært interessant. Så god avgjørelse å evakuere. Nå gjenstår kun turen til FLL, og ettersom Deltas terminal fortsatt er stengt kan dette bli spennende. Men vi havner vel et sted i Sør-Florida uansett ... Har booket First, så kan kanskje bruse litt med fjøra hvis nødvendig ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Venetian i Fnat Vegas. Fy flate, morgenmøter som starter kl 07.30 er ikke helt min greie. Men hva gjør man ikke for ekstra ukepenger...
Ha ett av mitt livs beste måltid på den italienske sjømatrestauranten på Wynn igår. 10 retters tastingmeny. Utendørs i cabana. Helt stille og med en liten fiskedam ved bordet. Magisk. Ha en fin en
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
Da er vi på gate og har akkurat fått beskjed om at vi skal gå til FLL to timer forsinket. Men siden T2 fortsatt er delvis stengt må vi gå til T3 og hente bagasjen. Men det får gå. Maskinen står klar, en to måneder gammel A321. 5CD here we come!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Aiaiai! Beste dagen i uka! | Bergern | Flyforum | 11 | 16-10-2017 15:52 |
MANDAG! Beste dagen i uka! | Bergern | Flyforum | 18 | 13-02-2017 19:06 |
Juhuuu, det er lørdag! Nest beste dagen i uka :) | Bergern | Flyforum | 17 | 08-10-2016 20:55 |
Beste dagen i uka; mandag er her igjen! | Bergern | Flyforum | 13 | 05-07-2016 00:41 |
Aiaiai! Beste dagen i uka er Søndag! | Bergern | Flyforum | 13 | 20-12-2015 21:29 |