![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
En A321 fra Aeroflot havnet av rullebanen under landing i Kaliningrad i går, med resultat at understellet kollapset.
http://m.atwonline.com/safety/aerofl...ay-kaliningrad Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Lenken under viser et russisk nyhetsinnslag om havariet. Det er bilder fra evakueringen av flyet, intervju med oppskakede reisende (en dame forteller at de akkurat hadde klappet for en vellykket landing, da det begynte å gå galt), skadeomfanget på flyet og hvordan flyet berges.
(innslaget hakker litt og er litt tregt i begynnelsen, men så går det bra). http://www.vesti.ru/doc.html?id=2839...eo_id%3D702959 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]()
Nå kan jeg ikke russisk, men det var noe en salig blanding av diverse fly i det innslaget, så vil tro det var tatt opp det med utforkjøringer med fly...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Nei, hele reportasjen handler utelukkende om hendelsen i Kaliningrad, og viser, så vidt jeg kan se, samme fly. Det fremgår også av reportasjen at mannskap og utstyr fra den russiske Østersjøflåten deltar i bergingen av maskinen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]()
Ser det nå .... jeg så på video nr. 2 i artikkelen og ikke den øverst, tror den kan ligne på noe av det jeg sa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
|
![]()
Sikkert en dramatisk opplevelse, men "som vanlig" ser det ut til at det viktigste under evakueringen er å få med seg sin egen håndbagasje :-(
Espen |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL 7/4 Aeroflot A321 Manchester United logojet | sevenseas | Spotteralerts | 0 | 07-04-2015 11:56 |
Aeroflot raritet. A321-200 gamla färgen! | SE-SAM | Samlerhjørnet | 2 | 09-12-2009 20:25 |
Aeroflot A321 | SK931 | Flyforum | 0 | 26-06-2006 15:57 |
Aeroflot A321 | G-COLE | Flyforum | 8 | 12-01-2005 19:30 |