![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
..på vei fra flyplassen. Har på følelsen at jeg vil holde en lav profil på dagens morgenmøte på jobb. Dagens høydepunkt så langt var spredt latter ved bagasjebåndet da en haug hotelltøfler hadde falt ut av en koffert. Tar gjerne flere slike idag.
Ha en god en alle som vet å verdsette de små høydepunktene.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
God kveld/morgen fra Sk936. Akkurat ferdig med middagen, og sitter og håper på å bli trøtt snart. Opplevde for første gang at de var tomme for "min" rett i dag. Skulle nok valgt 1a fremfor 6a..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra ruters røde. Snart skal andre røde ta meg til osl, men rødsnuter til Bergen holder jeg meg unna.
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Klar for en ny arbeidsøkt på bryggekontoret iblandet flere kundemøter i behagelig gåavstand. Ettermiddagen byr på en treningsøkt - slikt gir en bra start på året.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Da var det tid for årets første arbeidsdag. Kort uke i hvertfall. Ser at en rødsnute omsider landet i Vegas også...
Ha en fin en alle sammen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra Ullevål.
Happy days og siste nattvakt. Hele to dager fri!! Sport på tv og pilsnere til kvelden. Håper jeg våkner i morgen og finner en booking til noe spennende gjort i halvfylla ![]() Ha en like god dag ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Som vanlig begynte dagen for arvingen ikke veldig mye etter klokken 06, så her har vi snart vært oppe en time. Planen i dag er å skrive noen søknader, trene litt, skaffe et spann med maling, sparkle litt og ikke minst få med seg dagens Tour de Ski renn. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Slemmestad. Et par dager på Østlandet for meg nå, før det blir retur. Litt mindre storm og uvær her enn det var på Vestlandet i går!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Ruters grå. Ikke noe spennende i dag heller. Mer opplagt i dag da. Fint å se at charterturisten har kommet hjem velberget. Hotelltøfler på båndet høres kult ut
Sent fra min SM-G920F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Bussgate på BGO????? Hva skjer med verden?
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Ikke fullt så god morgen på kontoret. Sitter og knoter på en låne-pc mens IT-avdelingen prøver å få Windows 10 til å virke på maskinen min... ikke så galt så er det godt for noe. får lest litt på flyprat da
![]() Ha en bedre start på dagen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Så har vi omsider kommet oss hjem fra BKK. 1 døgn senere enn opprinnelig. En fin tur med Thai. Men gikk ikke helt etter ruteplanen denne flighten heller. 2t 10 min sen avgang etter bl.a retur til gate. Landet på OSL 1t 25 min etter rute. Fikk prøvd Gullhaugbussen med nytt rutenummer og kortere kjørerute. Til det bedre synes jeg.
Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra Napoli
En nydelig dag - straalende solskinn, utsikt til snekledte fjell og ikke minst kaffe (Espresso) som er mer enn god nok grunn til aa flytte hit og aldri reise videre. Faller rett i rutinene med raske stopp paa kaffebarer 10-12 ganger om dagen - maa vaere fyktelig sunt. Lurer veldig paa hva Grandiosa er for noe, det er absolutt ikke Pizza !! en daarlig frisbee muligens, selv det minste lokale Pizzeria har skikkelig vedown for Pizza - og god varme dagen lang. Det er meget godt aa vaere "in training to become an Italian" (hva ellers med Donald i USA og Tybring Mort / Listhaug i Norge) ...foeler med deg, har naa reist sammen med den lille Italienerinnen og hennes MacBook Pro, hun bruker aldri mer enn 30 sekunder paa aa komme paa nett, mens jeg med min Surface Pro 4 sjelden klarer det samme paa under 10 minutter.....Nydelig Hardware - men Windows 10 og fandens drivere !!
![]() |
#15 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
God ettermiddag frå Trondheim. Arbeidsdagen går mot slutten, så best å pelle seg heim så ein rekk skitur med gutungen. Året startar med ein passe samling av utfordringar; eit prosjekt eg må definere, ei oppgåve eg må få de-scope til overkommeleg omfang og telefonoppringing frå ein tidlegare astronaut... Eg som trudde at no var det ny frisk, nye, u-booka dagar
![]()
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nei ikke tilbud om noe som helst med andre partnere eller konkurrerende selskap. Fikk bare utlevert en ny billett til TG954 i går kveld. Vet ikke om det var det beste som var mulig og få til rundt disse juleferietider? Og det fører jo til at det ikke ble noen jobb i dag. Noe og hente der tro om jeg henvender meg til Thai nå i ettertid??
Last edited by geirs; 04-01-2017 at 15:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God eftan fra kulden i Skaun!
Her jobbes det hektisk, ser ut som det blir en på-sparket tur til Oslo fredag, og Malta tirsdag-torsdag. Trodde jeg hadde reisefri et par uker jeg... Jaja, er det rart man... ehhh... du vet. ![]() Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Mulig forsikringsselskapet ditt kan hjelpe deg ift dagen du tapte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'formiddag! Straks igang med ukens første skift. Årets første flytur er planlagt lørdag - og det er årets (første) vinterstorm også ... Krysser fingrene for at meterolygene bommer. En tendens til at de overdriver for å få mer klikk og seere ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra flybussen fra #mito | robertaas | Flyforum | 15 | 31-03-2019 22:55 |
God torsdag fra flybussen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 16 | 12-01-2017 19:17 |
God fredag fra flybussen | robertaas | Flyforum | 37 | 20-09-2013 12:46 |
God morgen fra Flybussen i Bergen. | Islending | Flyforum | 14 | 17-04-2013 18:21 |
God lørdag fra SAS-Flybussen | ENGM 911 | Flyforum | 14 | 03-12-2011 20:45 |