Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 16-12-2016, 05:47   #1
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default Glad fredag

God morgen fra Ris. Kjenner det ble et vellykket julebord i går...men det kan jo ikke stoppe meg i dag. Nå venter en tur med Ruters hvite (alltid etter julebord) og på bryggekontoret skal det være nok av oppgaver å ta tak i. Nytt selskap i kveld. Ha en bra fredag du også:-)
EB is offline   Reply With Quote
Old 16-12-2016, 05:56   #2
mcduck
ScanFlyer Gold

mcduck's Avatar

Default Re: Glad fredag

God dag fra Krabi flyplass. Nå starter melkeruta KBV-DMK-HKG-ARN-OSL-KRS for å komme seg hjem

Håper julebordet ble en suksess, skulle ønske jeg kunne blitt med.

Ha en super dag folkens!

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Upcomming:
Nov 27 - Dec 20: Krabi (DY Y)
Februar 13-26: Cancun (*A)

Last edited by mcduck; 16-12-2016 at 06:40.
mcduck is offline   Reply With Quote
Old 16-12-2016, 06:14   #3
Hickok
ScanFlyer Mile High Club

God formiddag fra Phuket Nord. Her er det siste fulle feriedag, før returen blir i morgen kveld. Ny fin dag her i det sørlige Thailand, så selv om det så litt skummelt ut i starten, så har det alt i alt blitt fine greier værmessig. Igjen er ingenting planen for dagen!

Håper alle har en j**** morgen etter gårsdagens julebord (siden jeg ikke fikk sjansen til å være med)
Hickok is offline   Reply With Quote
Old 16-12-2016, 06:35   #4
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Mornings fra Sandaker. Våknet alt for tidlig, så da var det like greit stå opp med en arving som er i litt trasshumør idag. Lunsj med gamle kolleger på jobb, før det blir å gjøre minst mulig hjemme i kveld. Ha en fin dag

Sent from my iPhone using Tapatalk
Old 16-12-2016, 09:35   #5
Cecilie
ScanFlyer Crusty

Cecilie's Avatar

Rolig her på morran ja

God morgen fra Plaza, det uoffisielle julebordhotellet? Frokost unnagjort, og nå sitter jeg bare og venter på 'a mor som kommer med buss fra Sørlandet. I ettermiddag flyr vi til Zürich, og derfra skal vi kjøre til Sankt Gallen. Gleder meg til en helg i Sveits, aldri vært der før.

Ha en fin fredag og etterhvert god helg
Old 16-12-2016, 10:07   #6
Savipix
ScanFlyer Rusty

Savipix's Avatar

God morgon från Clarion Folketeatret! Väckt av housekeeping 0800 är inte OK! Brunch med släkten innan det är planen att en NEO skall ta mig till ARN följt av en gris t
GOT. Ha en strålande fredag!
Savipix is offline   Reply With Quote
Old 16-12-2016, 10:58   #7
ForeverSAS
ScanFlyer Gold

God formiddag fra Snillfjord.

Tynne skyer på himmelen, men det tror jeg vi skal overleve når solen kommer over fjellet og lyser opp litt. Ikke mye julebord her i hjemmet, men brus og kaker spises enda etter onsdagens kakeslabberas. Post er hentet og en dose klesvask er hengt opp. Fiberkabelen fungerer også, dog uvant med litt annet system, men skal leve over det i 12 måneder. Nå får man også inn svenske og danske kanaler, så det kan bli moro.

Ellers ikke annet på planen enn FR24, treningsøkt, dusj og TV denne dagen, som rundes av med håndball Norge-Frankrike. Må nok også planlegge helgen litt da morgendagen byr på det jeg ikke kan fordra i jula...julegaveshopping. Baking på søndag derimot, det kan man tåle.

Ha en fortreffelig en, det er helg og 8 dager til julaften!
ForeverSAS is offline   Reply With Quote
Old 16-12-2016, 12:06   #8
oy-viv
ScanFlyer Silver

Quote:
Originally Posted by ForeverSAS View Post
Nå får man også inn svenske og danske kanaler, så det kan bli moro.
Og hernede dukkede NRK og SVT op på min Canal Digital pakke! Røg
direkte ind på 'Skam', som også er et hit i DK!

Jeg har fri weekend og ønsker alle en god helg!
oy-viv is offline   Reply With Quote
Old 16-12-2016, 12:27   #9
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

God dag fra Lillestrøm. Har akkurat hentet bilen fra service. Oljeskift og pollenfilter... 4202,-.

Jeeeez

Ellers er det bare å takk for fenomenalt julebord i går. Takk til alle

Ha en fin en

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 16-12-2016, 15:08   #10
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

God ettermiddag fra det Berlinske!

Våknet som Savipix også kl 8 på Folketeateret (men ikke på samme rom....) men det var av vekkerklokken. Forstod da ikke hvorfor den ringte. Jeg skulle jo ha fri i dag. Så kom jeg på at jeg hadde et fly jeg skulle rekke, og så ble det full fart fremover i alle retninger. Noe heftig redusert. Takk for i går til alle dere som deltok på julebordet. Det var usedvanlig hyggelig! Og så glad jeg ble for å vinne et par schtiiilige flyblader. På spansk.....

Rakk nå flyet og småsov hele veien. Det var ett ledig sete på hele flyet og det var midtsetet på min rad. Heldiggrisen jeg der altså.

En drøy halvtime fra landing kom det melding om det var lege eller sykepleier ombord da en pax var blitt akutt syk. Heldigvis var det 2 av hver og ting gikk seg til. Så for meg en medic diversion til Køben eller noe slikt. Var ikke det jeg hadde tenkt meg nei, men det gikk som sagt greit.

Nå sitter jeg på hotellet i Berlin og bestemt meg for at det lureste nå er å ta en lur før noen skal lure meg ut på byen og prøve å lure i meg noen øl. Enda godt jeg er lettlurt! Er det rart jeg drikker?

God helg!

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 16-12-2016, 15:23   #11
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

G'morgen fra Vestsørøst. Her plages vi med et par kuldegrader, men solen hodler på å titte frem, så da blir det nok litt bedre etterhvert.

Guttungen fyller 20 i dag, og jeg prøver å få ham til å skjønne at det å sove til lunch er noe som hører tenårne til og at han nå forventes å være på beina før 8 hver dag heretter. Tror imidlertid ikke jeg fikk særlig gjennomslag...... Men uansett - han tok sin siste 'final' i morges og nå venter vi bare på sluttkarakterer. Krysser fingrene ...

Siste arbeidsdag denne uken. Synes jeg fortjener en tredagers helg nå etter to hele arbeidsdager. Feirer med en ung skotte i kveld tenker jeg.

Tjo bing!
Radar Station KGRV3
LN-MOW is online now   Reply With Quote
Old 16-12-2016, 23:01   #12
eriwe737
ScanFlyer Blue

God kveld fra Melhus, hjemme etter årets siste tur. Å nevne noen høydepunkter for i år blir vanskelig pga mange men kan jo si at Rosenborg og Widerøe har gjort sitt for å komme på topplista Nå går jeg i dvale til neste OSL tur som blir sent i januar 2017. God helg, god jul, godt nytt år......
eriwe737 is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules