Flyprat

Go Back   Flyprat > Småprat
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 12-12-2016, 18:22   #1
krølle
ScanFlyer Crusty

Default Nytt tilbud @SFO - flyplassgris

Der mangler ikke på oppfinnsomhet rundt omkring.
Men hvordan tar Muslimene dette opp da, de har vel et anstrengt forhold til den type dyr

Quote:
Lufthavn ansætter gris: Skal kurere flyskræk
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	14564907_1038248906273124_7420822950472843264_n.jpg
Views:	495
Size:	177.9 KB
ID:	41568  
krølle is offline   Reply With Quote
Old 12-12-2016, 20:37   #2
Tornerose
ScanFlyer Blue

Default Re: Nytt tilbud @SFO

Quote:
Originally Posted by krølle View Post
Der mangler ikke på oppfinnsomhet rundt omkring.
Men hvordan tar Muslimene dette opp da, de har vel et anstrengt forhold til den type dyr
Seriøst? Jeg blir ikke mindre flyredd av en utkledd gris i allefall. Søte valper og kattunger på fanget under takeoff kunne funket
Tornerose is offline   Reply With Quote
Old 13-12-2016, 07:33   #3
Egenes
ScanFlyer Gold

Quote:
Originally Posted by krølle View Post
Burde ikke være problematisk, de har bare forbud mot å spise svinekjøtt. Dyrehagen i Kabul har tross alt en gris ved navn Khanzir.
Egenes is offline   Reply With Quote
Old 13-12-2016, 08:47   #4
Utenbys
ScanFlyer Blue

Utenbys's Avatar

Kreativt, ja. Gjennomtenkt, neppe.

Hva muslimer måtte tenke og mene er en ting. Men å kle en gris opp i tutu, pilotlue og neglelakk er jo å be om at alle som lar seg indignere på egne eller andres vegne setter i gang.

Må ærlig talt si at jeg måtte google litt for å forsikre meg om at dette er fakta og ikke en spøk. Fant at de vanligvis så troverdige Fox23 og The Daily Mail rapporterer dette, to uavhengige kilder altså, så det må være fakta.

Det sagt så syns jeg det er fint at en er kreativ rundtom og prøver å gjøre reiseopplevelsen mindre stressende for folk. Og Lilou er sikkert en flink terapigris.
Old 13-12-2016, 11:37   #5
krølle
ScanFlyer Crusty

Quote:
Originally Posted by Utenbys View Post
Kreativt, ja. Gjennomtenkt, neppe.

Hva muslimer måtte tenke og mene er en ting. Men å kle en gris opp i tutu, pilotlue og neglelakk er jo å be om at alle som lar seg indignere på egne eller andres vegne setter i gang.

Må ærlig talt si at jeg måtte google litt for å forsikre meg om at dette er fakta og ikke en spøk. Fant at de vanligvis så troverdige Fox23 og The Daily Mail rapporterer dette, to uavhengige kilder altså, så det må være fakta.

Det sagt så syns jeg det er fint at en er kreativ rundtom og prøver å gjøre reiseopplevelsen mindre stressende for folk. Og Lilou er sikkert en flink terapigris.
Sikkert flest piloter sånn sett som lar seg indignere, re lua og pepperet de får i enkelte forum, innkludert her inne
krølle is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules