![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hola!
Det nærmer seg kalendertid, men i dag kan du tjuvstarte. En liten fee til Flyprat og du kan ha god samvittighet et helt år. Ikke dårlig det for kalender -0.1 Kveldsvakt idag og forhåpentligvis Carlsenshow derpå. Hold ut, det er snart helg ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad onsdag fra Helsinki og Hotel Lila Roberts (tidligere fengsel - nå et heftig medlem av Design Hotels). Klar for dagens møter før SAS by CityJet tar meg vestover og hjem i ettermiddag. Ha en bra onsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra en OSL viktigste konkurenter - en plass som har vunnet mange kunder OSL kunne ha hatt. Ute på plassen star en Lufthansa 747-400 ensom og forlatt, en BA 747-400 kom sent inn (heftige rykter om at forsinkelsen skyldes et RAID av en fyr fra Lillestrøm) - Cathay har 2 777-300ER innom akkurat nå.....med utsikt 2 Alpin anlegg (åpne)......life is good on the 11th floor.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra vogn 105. Jobben kaller, og det skal visstnok såvidt startes på månedsavsluttningen. Dessuten må jeg snike meg unna for et eksternt møte ved lunsjtider. Ha en fin dag
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra GRU. Fin flight over med BA. Fnate fikk hele konfektesken i F kabinen og har derfor hatt våkenatt. Nå er han episk "risig i kistan" og ligger bare i veska og stønner mens vi venter på flyet videre til IGU i en proppfull 321.
Føler meg vel ikke i tipp topp shape og det var nok veldig dumt å kurse crewet i SAS Air Mixology. Veldig lenge siden jeg har gjort det nå og hadde glemt hvor utrolig dumt det var. Store glass hadde de også. Håper jeg får en dusj på hotellet før det bærer avgårde til Paraguay. Ja ja... ha en fin dag videre
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jau .. Her spenner vi oss fast før morgenens stormer. Tornadovarsel er utlyst og temperaturen er allerede 20 grader. Kjøligere luft på den andre siden ...
Krysser fingrene for et godt Stabæk-resultat til returkampen. En rævva sesong blir forhåpendtligvis kronet med noe positivt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ajajaj, det er mandag! Beste dagen i uka! | Bergern | Flyforum | 16 | 27-02-2017 22:18 |
Juhuu! Det er 1. januar - Den beste dagen i året | Bergern | Flyforum | 18 | 01-01-2017 17:53 |
Nest beste dagen i uka; Det er fredag! | Bergern | Flyforum | 28 | 19-11-2016 20:46 |
Jeppers, Beste dagen i uka er her; Det er mandag! | Bergern | Flyforum | 16 | 29-08-2016 21:52 |
Mornings! Det er mandag, beste dagen i uka! | Bergern | Flyforum | 12 | 15-08-2016 15:04 |