![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Første bilde:
pa 34 220 T NAC`s twin |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
panelet i PA34èn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
En gammel sliter som tillhører flymek. linja Bell UH1B
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
litt av forsvarets flypark inne i varmen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
til slutt en solodåp.
Hennes kullkamerater var så snille at de kjørte til fjells for å hente SNØ for å få riktig dåpstemp. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]() ![]()
![]() |
#7 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Da jeg var flyelev hos naboen din der oppe med de olivengrønne utgavene av de samme sparkebuksene (2005) så overveide jeg rett før påske en solodåp ala NAC. DEN så rett og slett kald ut...
![]() ![]() ![]() :devil ![]() :white Og etter et minutts evighet... Og etterhvert blir de flere... ![]() ![]() ![]() Flotte bilder fra Bardufoss! Hvor lenge har du vært der oppe? Jeg var der i 2005 og hadde som "delmål" at jeg skulle få vært med Seneca en tur men det ble aldri noe av... så fikk de fly med sandsekk baki som ballast for vekt&balanseoppgaven sin likevel Post flere bilder fra Bardufoss etterhvert! -please.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg er akkurat kommet, er den første eleven på NAC som tar utdannelsen modulert.
tok PPL-A i Bodø flyklubb, Leste ATPL privat i regi av NEAR-AS mens jeg samla timer og nå er jeg hher oppe å tar ut CPL/IR-MEP/SEP samt MCC. regner med å være her til 1 oktober. Da er det bare å søke på det som finnes av jobber ![]() Skal legge inn flere bilder etterhvert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Panel i Pa28 archer III
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen bilder fra min ungdom | Lennart | Bilder & foto | 41 | 26-09-2013 17:26 |
Noen fly bilder fra Englands turen min.. | Yankee | Bilder & foto | 40 | 29-06-2012 10:49 |
Noen bilder fra min arbeidsdag.. | Thomas | Bilder & foto | 9 | 15-05-2009 22:31 |
Noen bilder fra min ungdom | Lennart | Bilder & foto | 20 | 11-05-2009 22:16 |
Noen bilder fra min forrige tur | DYflyer | Bilder & foto | 19 | 12-06-2007 22:26 |