![]() |
|
![]() |
#1 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Det er lenge siden jeg har slitt med å snu døgnet, men i natt va gæli; lå vel 5 timer og sov deretter ca. 4. Hakkete start på ferien søvnmessig med to dager 'avklimatisering' i SIN, dog har én til... Jaja, trøsten får være at jeg kunne vært i Norge; mørkt (før snøen) og kaldt (før de skikkelige minusgradene) - håper begge deler er fikset til returen om 13 dager
![]() I morgen venter TigerAir til RGN; nytt flyselskap (dog datter av SQ) og land - spennende! Ha en fin dag hvor enn dere er! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Her er det bare en vanlig mandag. Helt fri for blå(mandag) og hangover.
God morgen fra BKK. To kvelder igjen før jeg sitter nesen nordover og hjemover. Gleder meg litt for dette har vært en kjedelig tur når alt stenger kl 23:59. Men først er det frokost på Rocket og tannlege i ettermiddag. Det går seg til. Litt shopping hører med også. Ha en strålende dag Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#3 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
God Søndag kveld fra Fort Lauderdale.
Ikke blåmandag her, enda. Kjørt vannvogna idag og må holde meg på matta en stund, som nylig pensjonist er det Alt for lett å drikk litt for mye, hver dag. Derfor var jeg en tur på gym idag og dro og sleit på noen torturmaskiner og løftet små vekter opp og ned. Følte meg så bra etterpå at det var rett på butikken og handle inn karamell is, Dulce De Leche må vite. Smakte godt med ettermiddagskaffen, farlig godt. Fortsatt god Mandag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God mandag fra havet. Ikke lenge før vi er ferdige nå, og i går var alt det som virkelig kunne vært farlig om noe gikk galt utført. Nå er det en laaaaaang pratedag før vi kanskje får ferdigstilt i kveldinga. Vil hjem nå...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra hovedstaden som byr på pluss 5 grader..men takket være vintertiden lysner det snart:-) Nå venter bryggekontoret og i kveld blir det trening som alltid på en mandag. Ha en bra start på uken:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
En fuktig morgen fra SK236! Ny uke, nye muligheter. Hjemmesjefen har bedt meg om å pønske ut ferie på nyåret så uken går nok med til ågleder seg opp på sør-østasiatisk. Nå er vist SK236 snart klar til å ta av og da kan jo uken bare gå en vei; oppover! I hvert fall de neste 15 minuttene..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen mellom fjord og fjell, eller nærmere bestemt Gloppen Hotell i Sandane. Har sovet godt etter å ha prøvesmakt hotellets lokale brygg. Lite folk på hotellet, men hadde selskap av hyggelig WF-crew. Nå er det frokost før msn skal møte på jobb i nabobygda her. Ha en fin start på uka!
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Definitivt blåmandag. Sjeldent har 20-bussen føltes så jævlig. Men får vel dunke ned på espressoen og holde ut. Glad jeg ikke har noen møter i dag. Ha en fin dag
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra kontoret, sitter å venter på at regnet flytter seg fra Vestlandet østover til Østlandet i løpet av dagen. Dagen byr på møter, oppsummeringer, planlegginger for nye kunder - dagen blir lang.
ha en flott mandag videre. jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Ex Spært
|
![]()
I går fant Fruen ut at jeg hadde reist for mye jobbreiser i den senere tid. Bare tull så klart - bare noen småturer til AKL og MEL og litt sånt de siste ukene. Så derfor mente hun at jeg trengte litt akuttferie. Og jeg er ikke tungbedt, så da ble det bråbestilt avslappende ferietur. Våknet nettopp på Scandic Kirkenes, og boarder hurtigruten nedover til Trondheim om noen timer. Ha en fin dag dere som ferierer til lands og til vanns, og i lufta med!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra AY652 til Helsinki. Etterpå blir det SU2207 til Moskva. Bare meg og elefanten i business i dag. Pluss en upgrade som nettopp fikk beskjed om at de ikke hadde nok bakte poteter til han. Vurderer å tilby han min.
Har hatt en super langhelg med Mia. Litt i Athen og litt med Sacha Cohen maraton og masse hang man. Usikker på om LH har flere servietter igjen å spille på. Crewet lurte ihvertfall veldig på hva vi spilte som krevde en dullion servietter. Ha en fin en. Jeg tar en Baltika7 for dere i Beloruskaya i kveld.
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
G'mandag. Kan si det, for jeg har friiii...
Litt småpusling må gjerast rundt på eiendommen. Muligens hente et lass flis. Regner ikke med å bli 'plaget' med Halloween-unger, de pleier å jakte der husene står tettere. Fortsatt rekordvarmt, det er ikke normalt med 25 grader på Halloween. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God kveld fra fjellet.
![]() Forholdsvis skyet og en del regn men grei temperatur. Vært på farten siden klokken 10 så nå er det godt å nyte kvelden alene. Modern og lillesøster er lært opp i bruk av kapsel-maskin og jeg har bestilt kjeks til jul så mye skal være på stell-har ikke mye godt i huset, men tror jeg slipper besøk her på fjellet. Resten av kvelden blir i TVen sitt navn. Skal kanskje se om en får et blikk på EKs første store luftbuss A6-EDA som straks durer forbi på vei til JFK. Ha en fortsatt god en, med eller uten skumle unger. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Hupp hupp, straks tre nattvakter i Upper District (OSL), der ingen kunne tru at nokon kunne fly.
Ikke galt med Cargolux i morgen heller. Blir nok tettpakket med flyspottere langs gjerdene må vi tro.
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Hvorfor slikt oppstuss? Cargolux har da vært i Oslo før de....
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |