![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
En fin og innholdsrik sommer er på hell, og i den anledning poster jeg et ‘’lite’’ knippe utvalg av høydepunktene her. Bildene er fra hovedsakelig OSL, men også fra st Marteen og Fort Lauderdale. Håper det faller i smak!
![]() Det første bildet for bli en fin retro-russer, som av og til tar en hyggelig tur innom ![]() OSL - Aeroflot VP-BNT retro livery by Fredrik Hotvedt, on Flickr Så er det tid for et av de store høydepunktene fra I sommer. Emirates kom plutselig innom med 380 på grunn av en syk passasjer. ![]() ![]() United kom også innom med 767-400 et par ganger, på grunn av den såkalte flymat-streiken hvis jeg ikke husker feil ![]() Laks har et også blitt transportert mye av ut av OSL I det siste, ![]() Os SAS har også begynt med irsk-registrerte maskiner. Ganske fine egentlig etter min mening ![]() Når vi først er inne på SAS, så må vi jo ta med den nye storebroren og ;-) ![]() Denne doningen kom også plutselig innom ![]() Litt mere laksetransport, denne gangen til Korea ![]() Pegasus er en hyggelig sommergjest, her I en gul blosmtereng med same farge som halen ![]() Germanwings har også stukket innom noen ganger ![]() Niki og ![]() Og Thomas cook sine 330 maskiner har fått nye farger, og jeg må si det ser meget flott ut! ![]() Vi tåler vel en til ![]() Når vi først er inne på Charter, så er jo også innleiemaskinen til Novair værdt å ta med ![]() ![]() Pakistanern er også en fin sak, denne begynner også desverre å bli litt sliten i lakken, ![]() Aeroflot inn I fint lyse en lørdagskveld ![]() fortsettelse følger ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Og så tid for det andre høydepunktet!
![]() ![]() Har ikke vært så mange bilder med tårnet innblandet til nå, så da får det å sitt eget bilde! ![]() Enda et bilde I gråtoner, men denne gange thai sitt understell ![]() Og fra gråtoner til farger ![]() Så er det tid med bilder av turen til florida og fra rundturen i kariben, begynner med en gul sak fra FLL ![]() Så litt fra st Marteen, et fantastisk sted for en flyintresert! Begynner med denne lille fuglen ![]() Så en blå amerikaner ![]() Så et av de est klassiske bildene fra SXM, synd at ikke KLM var innom da vi var der, ivertfall med tanke på at de skal slutte å fly med 747 dit ![]() ![]() En til fra same selskap, men denne av europeisk blod ![]() Konkurenten… ![]() Litt vinduer fra FLL på veg hjem ![]() ![]() Og en motor ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
siste del;-)
Rett etter landing på OSL igjen stod denne ved gate ![]() To andre som også parkerer på non-chengen ![]() ![]() Hellas er også representert på osl av og til ![]() En utlending som har klart å tilegne seg skandinavisk kultur, ivertfall litt ![]() En litt større russer var også innom en dag ![]() Stoooooor motor ![]() ![]() ![]() ![]() Motor med propp ![]() Avslutter med SAS om tok seg en tur bort på de-ice her om dagen, ikke bare jeg som gleder meg til vinteren! ![]() takk for oppmerksomheten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Du har fått med deg mye flott i sommer, takk for at du deler med oss
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nja, husker ikke helt i farten, de små lokale propellmaskinene kommer ivertfall ikke så alt for lang tid fra hverandre, ikke mer en ca 25 min mellom hver (hvis jeg ikke husker feil), men dette varierer også veldig, plutselig kan det være 3 på rad, og så må man vente en stund. når det gjelder de litt større fra USA blandet med litt lokale md80 og fokker, så er det sjeldnere, kom vel 7-8 av dem når vi var der i 4-5 timer midt på dagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Sommerbilder fra Schiphol | RJon | Bilder & foto | 5 | 29-09-2017 10:52 |
Sommerbilder fra BGO. | Rossiyskie Avialinii | Bilder & foto | 3 | 03-06-2012 09:27 |
Tårnet og rundt om kring(mange bilder) | putzmeister | Bilder & foto | 29 | 04-09-2010 18:11 |
Sommerbilder fra Flesland 08.08.08 | Rossiyskie Avialinii | Bilder & foto | 9 | 11-08-2008 11:16 |