![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
...vi ble tildelt USD 40 Millioner i fra the Bill og melinda gates Foundation i gaar n24no
Likte denne: Sitat: Bidraget er gitt til de mest fremragende forskerne i verden, forutsetningen er at de deler resultatene, selv til konkurrenter... En flott slutt paa uken...... ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Grattis med sponsortilliten
![]() God morgen fra ett sommerhett Oslo. Igår var det knusende varmt og det ser ikke akkurat ut som det blir noe kjøligere idag. Lite folk på veiene inn til byen idag gjør at Kløfta-Snarøya dekkes på ca 40 min (ikke værst til å følge fartsgrensen, sånn nesten) Men nå er det bare ett par timer til helg, Skal til fr.stad å hente forlovelsesringer til undertegnede og min kjære, samt feire begivenheten med middag ute og kino. God elg folkens, Og til slutt en fisk som jeg tok bilde av i ett akvarium i Tokyo nå i sommerferien.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Alta.
Grått og trist i Alta i dag også. Gradestokken visder 10 grader og noen svære svarte skyer truer med regn. Kona er sendt på jobb så det blir en dag hjemme alene med ungene igjen. Ellers blir vel ettermiddagen som vanlig satt av for å se på Tour de France. Vi får se om det ikke inspirerer til at jeg tar meg en sykkeltur selv i kveld. Gratulerer så mye med pengetildelingen DC8-63
![]() |
#4 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God fredag!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God fredag fra Oslo. Tatt fatt på ukens siste arbeidsdag før det blir grillfest med venner i kveld. Ha en fin helg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon!
Om 24 timmar stiger jag ombord på SK1499 mot OSL för en vecka på Vestlandet och deltagande i ett av serviceteamen på www.vikingtour.no. En fin kommande vecka önskas er alla |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Glad fredag fra Drammen! Solen skinner, fuglene kvitrer og jeg er klar for ferie. Så dagen i dag er den store "rydde-på-kontoret-dagen". Beklageligvis blir det like rotete igjen en uke etter ferien...
![]() Og så har Start endelig våknet igjen og overkjørte Brann i går - nydelig! Nå gjenstår det kun å skaffe seg noen flere poeng i Tippeligaen. ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God fredag fra Maura.
Sola skinner, og om ca. 12 timer er det ikke bare helg; det er FERIE!!! Og på søndag skal jeg fly Dash-8 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
glad fredag. Da var pulten ryddet (mer eller mindre) og sjefen skal ha fått svar på det aller meste han ville ha meg til å gjøre før han selv dro på ferie, og om et par timer setter jeg kursen for Kragerøskjærgården og en fin helg på hytta, før jeg stiller på TRF mandag morgen for utdeling av stuerantrekk. Har lest DinSide i dag, og fått mange gode tips for ukens utplassering. Tar med kamera i lommen, så i en og annen pause skal det nok bli tatt noen bilder også - ramp-access!!!!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kanskje faar vi se bilder av deg ogsaa .... ?
![]() 27 grader og 60% luffuktighet akkurat naa, saa det blir nok deilig utover dagen .... ingen spesielle planer for dagen annet enn aa holde minstemann beskjeftiget. Foelger litt med paa vaar evakueringsaktivitet og det ser ut til at mine to kolleger som ble sendt over har hendene fulle ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
31 grader og hmm, noen færre prosent med fuktighet, men det kan umulig være mye!
Det danner seg noen SERIØSE CB's og TCU's rundt omkring her ![]()
![]() |
#12 |
Superflyer
|
![]()
Riktig god fredag fra Tromsø
Her går det faktisk mot lysere tider. Ikke noe nedbør på 24 timer nesten , noe som må være rekord i juni og juli..... ![]() Gode nyheter for de som skal på Buktafestivalen i kveld og i morra med andre ord. Selv jobber jeg til 2200, deretter er det bare å hive seg i bilen å kjøre avgårde så jeg rekker å stå uttafor å høre Lemmy & co. kjøre igang "Ace of spades"....... ![]() Og i morra er det Dum Dum Boys......... ![]() Yeah....... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kanskje kommer Fnate....eller en God Torsdag fra Seattle | dc-8-63 | Flyforum | 12 | 18-10-2018 17:58 |
God lørdag fra Seattle | dc-8-63 | Flyforum | 17 | 26-08-2018 14:20 |
God morgen fra SEATTLE | dc-8-63 | Flyforum | 25 | 03-02-2014 19:51 |
God morgen fra Seattle! | LN-MOW | Flyforum | 6 | 06-05-2006 23:03 |
God Morgen fra Seattle | LN-MOW | Flyforum | 16 | 02-10-2004 22:13 |