![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen alle sammen. Overskyet nå på morgenkvisten - så da blir det bowling med unga før solen og badingen overtar etter 13:00... Ferie er rett og slett digg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Da er man oppe og skal nyte noen rolige dager ut denne uka. Faktisk 4 dager uten flyturer nå!
![]() Men jeg har ferie neste uke også og da er det flyturer hver dag, 7 turer, til tre forskjellige destinasjoner. Går alt etter planen har jeg 45 turer med SAS neste fredag... ![]() Ønsker alle en fin en, på bakken eller i lufta! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra en av Ruters hvite. Arbeid i Majorstukrysset, så da er 20-bussen no-go i rushen, så ble plan B til jobb. Første månedsavsluttning, så dette kan bli sent. En tur innom gamle jobben på Prærien for og levere kort og PC, samt en avskjedslunsj blir det også tid til. Ha en fin dag
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra oslo nord/øst - klar for en ny dag på kontoret. Det værste er å få tak nok kompetente folk til å jobbe !!!
Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Barcelona. Ikke stort på tapetet annet enn avrusning og hjemreise med Sas i kveld. Neida er ikke så fyllesyk altså men er noe med varme og øl og for lite vann i løpet av dagen. I mellomtiden får jeg slappe av. Ha en fin torsdag
Sent fra min SM-G920F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Vanse eller deromkring. Herfra kan det meldes om overskyet og litt blæst samt regnbyger. Her har en vert i sving i et par timer med check list etter noe vedlikeholdsarbeid som var bortsatt. Siden skal det sendes rapport til tilsynet, men der i gården har jeg mistanke om st ingen leser det som sendes inn. Men vi får nå gjøre vår del slik at sikkerheten er ivaretatt. Blir her noen timer til før kursen settes nordover mot Stavanger.
Ha en bra dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Pokker så mye mas det var fra housekeeping nå da - når utsjekk er kl 12 så forbeholder jeg meg retten til å bli på rommet til kl 12. Dette er andre gangen i dag de er innom - første gang var før kl 09! Greit nok at de vil gjerne få meg på hue og ræva ut så fort som pokker - men jeg må da få lov til å disponere rommet til kl 12?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
"Bitte nicht dischturben, god dammit"
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Fikk være i fred helt fram til rundt halv 12 på Radisson i Nydalen. Dog, kanskje litt upraktisk å bo der når reisemålet er Barcelona. God torsdag fra Starbucks i nevnte Nydal. Bestemte meg for å holde sengen til etter at frokosten på hotellet stengte, så da ble det en ciabatta her istedenfor. Nå lurer jeg mest på om jeg skal ta t-banen ned mot sentrum, eller ta en sightseeing med 37-bussen. Decisions, decisions. Ha en god en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Snillfjord.
![]() Hvor det meldes om skyet opphold, ca 16-18 pluss og en frisk vind gjennom dalføret. Her fikk man omsider dreis på ryddesagen og årets første økt er i havn, blir nok mer ila uken alt ettersom været tillater det. Kan i alle fall entre huset og finne døren nå uten å inneha VM-gull i orientering først. En herlig dusj er unnagjort og nå er det bøndene i området som slår gress i større skala. Hva resten av dagen bringer vet jeg ikke, men vet at dagen avrundes med Polen-Portugal i EMs første kvartfinale på TV 2 kl 21.00. Ha en fortreffelig dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen... Svært behagelig her på terassen. Lei av å sparke Svigermor ut av kontoret så jeg får jobbet. Håper hun reiser hjem snart.
Sol og fint nå .. En Delta MD95 passerte akkurat over meg på vei til Knoxville. Blir vel litt bulder i løpet av ettermiddagen som vanlig er på denne tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God efta fra Lillestrøm. Har jo egentlig ferie, men det ville være drøyt å si at den helt har slått ut i blomst enda. Jobbet fra hjemmekontoret stort sett hele dagen. Straks er det en mikroflyogøl med en medforumist. Det blir fine saker. Ha en fjong en
![]() |
![]() |
#13 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Tjohei fra Skaun!
Her er det også ferie, straks ut og legge litt bark på en skråning i hagen. Reiser til USA igjen søndag, for det meste ferie, men klarte å ta på meg meg par jobboppdrag, så noen dager går med til det. Familien er med på lasset denne gangen, blir koselig det! Nyt sommeren, Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
Det skulle tatt seg ut .. haha. Neida, ingen fare.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Halløj fra Executive lounge (hedder den vist) i Dublin, hvor jeg venter
på at en blåhalet bus skal fragte mig til CPH! Jeg er stadig lounge-novice, men må allerede konstatere, at udvalget her på stedet er bedre end i businessloungen i CPH, sådan lidt afternoon tea agtigt med sandwich, kiks, 3 slags ost og kage m.m. Savner ikke den selvdøde salatbar! Nu må tiden være inde til en GT! Broderfolk og landsmænd ønskes en god aften! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God kveld fra toget. Rakk tidligere fly fra bgo, det var til og med plass! Pølsefest i loungen rakk jeg også før jeg løp til toget.
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God kveld fra Doha. På grunn av forsinkelser på OSL i går ettermiddag tok ikke QR176 av før nærmere 19.00. Når man i utgangspunktet hadde 55 min connection videre til SGN, så gikk ikke det bra...
Men Qatar Airways leverer på service, spesielt i business class, så vi ble tatt godt hånd om. Innlosjert på hotell i Doha hvor vi har vært hele dagen. Godt over 40 grader ute gjør sitt til at vi orket max 20 minutter utenfor dørene tidligere i dag. Ramadan også så det meste er stengt. Om drøye 4 timer går turen videre til SGN. Last edited by JonF; 30-06-2016 at 21:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God kveld fra HEL. Her sitter vi og venter på et fly fra LHR. Jaja. A350 er fortsatt et flott fly, og de har bobler, så....
![]() Sent fra min SM-G901F via Tapatalk
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad torsdag fra Verdens Ende | EB | Flyforum | 4 | 27-06-2019 09:49 |
Glad tirsdag fra Verdens Ende | EB | Flyforum | 17 | 25-06-2019 21:00 |
Glad mandag fra Verdens Ende | EB | Flyforum | 15 | 25-06-2018 23:50 |
Glad lørdag fra Verdens Ende | EB | Flyforum | 10 | 09-06-2018 15:11 |
Glad onsdag fra Verdens Ende | EB | Flyforum | 17 | 28-06-2017 17:02 |