![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Peking. Kommer att bli en stekhet dag i den kinesiska huvudstaden idag. Blir ett expressbrsök till den Förbjudna Staden innan vi sätter kurs mot flygplatsen och en förhoppningsvis behaglig tur i 08A på SK996. Det enda jag inte ser fram emot är
4 timmar connection på Kastrup. Ha en riktigt fin söndag var du än är i världen! Last edited by Savipix; 26-06-2016 at 01:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Upgrade me....
|
![]()
God morgen.
Her på Nordvestlandet har vi flott vær om ikke annet. Skremt ut på en båt 02.00 så jeg rakk å sove 40 min. Skal prøve å få litt flere minutt nå før kidsa går bananas..... (i pyjamas forøvrig) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ni hao fra Taipei! Min koffert befinner seg dessverre i Hamburg. Tre connections og tre forskjellige flyselskap ble tydeligvis for mye for tyskerne. Men det er uansett ferie, og bra er det. Ha en fin søndag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Berlin. Her har det regnet i natt og lufta virker friskere enn i går, hvor det var virkelig varmt og lummert. Det skal imidlertid klarne opp og bli sol snart.
![]() Ønsker alle forumister en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God morgen fra Schipol, satser på at man kommer seg avgårde hjemover til regnværet før det meldte tordenværet her kan skape trafikkproblemer. Det var seigt å komme seg opp i gryotta, slik er det når man er B-menneske...
Ha en finfin dag :-)
![]() |
#6 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
God morgen godt folk, nattevakt på Kirkens diakonale selvmordsforebyggende tjeneste er unnagjort og NSB driver å frakter meg hjem.
Oslo S er en byggeplass for tida og flytoget hang på perrong 10, mens de sørligste sporene får nye sviller. Jernbaneverket har noen gøyale spesialmaskiner de også! En god dag til dere alle! Sent from my HTC One M9 using Tapatalk
![]() |
#7 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God morgen fra Asker, forbigående regnvær, men opphold for øyeblikket. Dagen i dag skal i likhet med gårsdagen tilbringes i Lillestrøm.
God søndag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Ni hao fra LH F. Lander snart i HKG. Var kaos i MUC i går grunnet dårlig vær, men Lufthansa First lounge gjorde en fantastisk jobb slik at jeg rakk flyet til HKG.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God regnfull morgen fra Stavanger. Natten har vert lummer og det var ikke enkelt å sove. Nå har en benket seg foran tv'n med en god kopp kaffe. Frokost blir det når resten av herskapet våkner.
Ha en flott søndag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God formiddag fra Jakarta. Siste hele dagen her, og det blir vel litt shopping på nærsentrene før massasje og enda mer mat og drikke.
Ha en flott dag
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Snillfjord.
![]() Hvor det kan meldes om skyet opphold og fine 16+ for øyeblikket. Litt usikker på prognosene da det meldes veldig forskjellig. Holder det seg brukbart skal en kanskje fyre opp ryddesagen for første gang i år, tror det trengs for å si det mildt. Ellers ikke andre planer enn å nyte søndagen og bli ferdig med den. Lillesøster setter kursen hjem fra AYT i dag sammen med reisefølget, så FR24 kan nok få kjørt seg i noen timer, ellers rundes dagen av med 3 kamper fra EM. Ha en fortreffelig dag rundt om på kloden! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God formiddag fra Oslo og senga. Har ikke hastverk med å stå opp. Været er så som så så er ikke noe poeng i å forlate senga på en stund. Til Barcelona i ettermiddag og leser at byen er full av lommetyver og lureri. Får vel bare ignorere folk som prøver å selge deg noe.
Sent fra min SM-G920F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Aremark i Østfold. Hyggelig kveld med venner i går. Mye godt, både på grillen og i glasset
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Hoi fra Senator-lounge i FRA. Her serveres det wienerpølser, passende mat etter at det man fikk av søvn SFO-FRA var den tiden det tok fra landing til parkering
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Och dagens CPH baserade 996 Crew levererar en super upplevelse tillsammans med catering i Beijing!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag fra Tjøme. Dagen ble begynt i Lillesand før man har hatt "gleden" av noen timer på E18 opp hit. Regnet har det stort sett hele veien også. Nå er det klart for familieselskap for (snart) 2-åringen. Så da blir det mer kaker. Hjem til Oslo i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God söndag! | Savipix | Flyforum | 8 | 21-05-2017 21:54 |
God söndag | Savipix | Flyforum | 25 | 10-04-2016 20:56 |
Glad söndag | Savipix | Flyforum | 14 | 14-06-2009 17:29 |