![]() |
|
![]() |
#1 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Her "nyter" man varmerekorder på 49 grader, må ha mye veske sier de på tv.
Øl er innafor sier jeg ![]() Ellers ferdig med arbeidet, nå ferie til 15 August! Jippi ![]() Nyt lørdagen der hjemme eller hvor dere er i verden. Viva Las Vegas, Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God lørdag fra Portsmouth. Prøve å time å komme meg med første luftputebåt til Isle of Wight slik at jeg får godt med tid til å reise rundt der idag. Ja, skal altså fly rett over bølgene. Temperaturene er ikke like bra som i Norge så det man lurer på er rett og slett om man skal satse på langbukse og jakke for å oppleve øya.
Ha en god en alle som vet hvordan de skal kle seg etter været.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Fredelig lørdag fra prærien. Det blir kaffe og flyprat på morgenkvisten siden sas ikke har lastet opp dn lørdag i appen.
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm! Straks settes kursen mot OSL og Bergen. Meldt bra vær også. Sete 1A venter i SAS maskinen.
![]() Ønsker alle forumister en fin dag og helg! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - se vær bilde fra i morges. Skal nyte været denne helgen også i Oslo
![]() Ha en flott helg videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Newcomer
|
![]()
God dag fra Longyearbyen.
I dag er det klart for Spitsbergen Marathon. Sånn går det når man er eplekjekk i lunchen....plutselig påmeldt til løp :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Oslo - litt redusert form pga festligheter i går, men gøy var det. Hvorvidt jeg burde ha gjort det nesten direkte etter å ha kommet hjem fra Sydney er en annen sak,men kan ikke dvele ved det nå. Nå skal det vaskes litt klær tenker jeg, er man på reise så er det sånt som skjer at man ikke har så mye rent tøy.
Litt deilig at det er sommer her etter delvis deprimerende vær i Sydney til tider. Grillings i ettermiddag og utover kveldinga - det blir kos. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Noen ganger er det greit ha huset for seg selv. Litt bacon for og bøte på formen er straks klart. Om litt går turen til Sandefjord for mer festligheter. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen - strålende sol. Måtte sommeren vare. Ikke mer å si om den saken.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Får venner på besøk i dag. Blir nok shopping på damene og Musikkfest Oslo og kalde drikker på oss gutta
![]() Sent from my iPad using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra Vestsørøst. Tilbake til hverdagen med hæljevakt og 30+ .. Kaffe i koppen og Progzilla på radioen. Kunne vel vært verre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God Morgen fra Søndre Buskerud! Trodde jeg skulle hatt litt mer jetlag men har sover 10+ timer for andre natta på rad nå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Las Vegas | RJon | Bilder & foto | 5 | 06-11-2017 09:29 |
God torsdag fra Las Vegas | kimpe | Flyforum | 22 | 02-10-2015 01:26 |
God onsdag fra Las Vegas | kimpe | Flyforum | 10 | 30-10-2014 15:34 |
Helikopter fra Las Vegas til Grand Canyon | Bergern | Reiseforum | 16 | 12-10-2013 09:49 |
OSL-FRA-SFO-LAS-JFK-FRA-OSL – Guttetur til Vegas og New York. | Utpaatur | TripReports | 22 | 26-05-2011 23:23 |