![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ble spurt av en kollega via Twitter om jeg kjente igjen noen flyseter på et bilde han fant på Twitter, og jeg ble svar skyldig. Noen her som kanskje kan se hvilket selskap dette bildet er fra?
https://twitter.com/DogLayer/status/734809090833145856 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Godt spørsmål ... ingen operatører mellom Newcastle og Lisboa med de fargene. Skal man tro øvrige tweets, kom han med en widebody ... Så han er muligens hentet fra ferie en plass .. Brasil kanskje? TAM ..?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kan fint lite om fotball, men ut i fra hva jeg klarte å google meg fram til, satt han på benken for England mot Tyrkia i Manchester i går.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
|
![]()
Ja, ser det stemmer - men ingen andre enn TAP som flyr strekningen ... Kan heller ikke finne andre selskaper med matchende seter. Profilen på inngangspartiet gir også inntrykk av å være en widebody ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Newcomer
|
![]()
Nå kan jeg litt om fotball, og jeg kan bekrefte at det er Andros Townsend. Han satt og på benken for England mot Tyrkia her om dagen. Han spiller og for Newcastle.
Denne kampen (England - Tyrkia) ble derimot spilt i Manchester. Så dermed kan flyet han gikk på ha tatt av fra Manchester. Dersom det er Widebody kan han jo ha flydd charter, f.eks Monarch? Og kanskje til Faro, med rutefly videre derifra? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det ser absolutt ut som en A321 fra TAM, fargene stemmer veldig bra. Inkludert PWC reklamen de bruker på seatcover.
![]() |
#7 |
Flyklapper
|
![]()
Et par ting som ikke matcher opp ...
- Sjåføren er ikke i Lisboa, men Roma. - Han heter Andros, ikke Andrew. En klubb som Sporting wille ikke gjort en slik feil. - Historien beskrives som oppspinn i flere kanaler - bl.a. farens Twitterkonto. - Bildet er gammelt - og selskapet er trolig TAM. Last edited by LN-MOW; 24-05-2016 at 16:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Bildet viser kabinen i en A320 fra TAM og kan finnes på denne linken:
hwww.seatplans.com/tam-brazilian-airlines/a320-config-2-1-economy |
![]() |
![]() |
![]() |