![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ja da er det på tide igjen folkens...Madrid ble besøkt for 5 uker siden, og nå er det ferietur til fruens hjemland Frankrike, men et område hun og kjenner lite til...
Har noe frankofile her tips? Vi reiser til MPL og skal kjøre bil rundt i området og sorøver ned mot Spanskegrensa, derfra over mot Biscayabukten og på vei tilbake igjen forbi Toulouse..... Er det noe spennende vi bør få med oss? Noen k(j)oselige landsbyer / byer etc å besøke? Det eneste jeg har planlagt av fly-relatert underholdning er Toulouse og Airbus...Noen som vet om man kan få seg en tur rundt på fabrikken f.eks? Vi blir der nede i 9 dager... Tips & råd om alt mellom himmel og jord mottas med takk! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Her finner du mer om Airbus-tur i Toulouse
http://www.ot-toulouse.fr/english/de...ciel/aero.html
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Takker Kurt!
![]() Bare likte ikke denne setninga "and the taking of photographs/videos is forbidden on the site" ![]() Det var da som svarte... ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Du skrev dere skulle ha bil. Til Biscayabukten er det et godt stykke fra Montpellier, men skal dere dit, vil jeg anbefale en tur til Biaritz, moden badeby med flotte strender og behagelig sjøbris, drar du over grensen til Spania er San Sebastian verdt et besøk. Nærmere Montepellier finner du middelalderbyen Carcassone, der har jeg ikke verdt, men det skal være veldig fint der, men sikkert godt og varmt om sommeren. God tur!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Du skrev dere skulle ha bil. Til Biscayabukten er det et godt stykke fra Montpellier, men skal dere dit, vil jeg anbefale en tur til Biaritz, moden badeby med flotte strender og behagelig sjøbris, drar du over grensen til Spania er San Sebastian verdt et besøk. Nærmere Montepellier finner du middelalderbyen Carcassone, der har jeg ikke verdt, men det skal være veldig fint der, men sikkert godt og varmt om sommeren. God tur!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ny flyshowulykke, denne gang i Sveits | Tertit54 | Flyforum | 1 | 23-08-2015 23:35 |
Ny ordre til Boeing, denne gang fra Aeroflot | Dag Viking | Flyforum | 3 | 09-03-2011 16:35 |
Nok en gang... og denne gang i verdenstoppen også | LN-RRA | Flyforum | 30 | 13-01-2010 12:11 |
Ferden gaar til .. Fairbanks! | LN-MOW | TripReports | 7 | 13-05-2006 17:25 |
Montpellier - alle flyseter til 296,-kr | DY | Flyforum | 3 | 25-03-2005 11:03 |