![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Snart klar for ukens eneste dag på bryggekontoret - men takket være gårsdagens togtur fra Stockholm så er mailboksen under kontroll. Ha en riktig fin torsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Göteborg,
Solen skiner, jag är först på kontoret och med lite tur blir det en Cessnatur efter jobbet. Ha en strålande torsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Straks levering i barnehagen, før det bærer ut på Prærien. Ymse bookinger til sommerferien ble gjort i går, og det blir en ganske rolig ferie uten en eneste flytur. En kort til Danmark med Superspeed2 og noen overnattinger i Skagen får stå for sommerens utenlandstur. Men det og booke ferge krever jo minst like mye registrering som ved booking av fly. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra prærien. Sykt barn på 5. dagen så planen er vel å få legetime samt kanskje flytte bilens helsesjekk fra i morgen til i dag. Det er jo et pluss at det er varslet 16 grader.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Etter en skikkelig hard periode på jobb har jeg vært grusomt sliten. Slitt med å sove om natta og følt meg fyllesjuk når jeg våknet. Så i går kveld ringte en venninne og sa; "møt meg på pub xxxx, så sitter vi og røyker og drikker til det stenger".
Som sagt så gjort, og i dag føler jeg meg - pussig nok - 10 ganger bedre. Og heldigvis er denne stressperioden snart over, og planene legges for å slippe sånne igjen på en god stund. Så det er positivt. At Stavanger slo Lørenskog i håkki i går... det suger!!! Oilers har hatt så griseflaks med hjemmekampene sine. 1-0 og så i går 3-2 på sudden. Balle!!! Ha en fin en ![]()
![]() |
#6 |
Upgrade me....
|
![]()
Her regner det og er super grått. Noe som er svært så symptomatisk for byen i sin helhet. Går straka vegen...
Skriver Business Case..... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]() Quote:
![]() Hey og hå fra Stortorvet. I kveld blir det tur over fjellet til Stavanger for langhelgen, da "alle" andre skal gå Skarverennet i helgen. Hvis ikke bøtta blir med hjem fra Lørenskog i morgen, blir det gøy i Siddis-hallen på søndag tenker jeg ![]() Nå er det bare 2 uker til neste long-distance flight, og jeg gleder meg masse! I morgen, fredag, kan jeg i teorien si "neste torsdag skal vi fly laaaaaaaaangt". Innen den tid: flytting til Bergen og mye div. Håper tannlegen er snill i morgen. Have a fun day, y'all! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Upgrade me....
|
![]()
Kondolanser og medfølelse overbringes herved.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra sommerøya - våknet faktisk med litt regn på morgen - det har bøtta ned i natt - det ligger å flyter vann en del steder. Øya er tom for grunnvann og trenger mye vann for sommeren
![]() Ha en flott dag videre, i morgen bærer det hjem med SAS via ARN og så ender vi på OSL. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra Hilton Manchester Deansgate!
Herlig reisedag igår ble avsluttet på deilige Evuna rett oppi gata her. Sjømatpaella og Creme Catalan. Idag toges det videre til Liverpool etter lunch, hvor resten av gjengen kommer sjanglende etterhvert. Skulle man tatt seg en pils tro? Får åpne en Underberg for helsa mens jeg funderer på hvor. Ha en forrykt fin torsdag ![]()
![]() |
#11 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God midtpådagen fra Lillestrøm. Her var det litt sol på morran, men nå er det skyet litt til. Temperaturen er noe kjølig.
Dagens hovedoppgave - planmøte er unnagjort. Nå skal en rydde litt i mailbokser og besvare både det ene og det andre - helt uten forstyrrelser. Når jeg er på kontoret her, unngår en mange "plagånder" ![]() I stedet for bare en til to dager annenhver uke, kunne jeg tenkt meg og vært her 3 dager hver eneste uke. Ha en bra dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag morgen! | frkstorm | Flyforum | 17 | 20-07-2012 04:04 |
God Torsdag Morgen! | LN-KRF | Flyforum | 18 | 11-06-2010 01:45 |
God torsdag morgen | stefan78 | Flyforum | 10 | 07-09-2006 19:21 |
God torsdag morgen! | Utflyttet | Flyforum | 9 | 31-08-2006 13:47 |