![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei.
Jeg pratet med en naboen i helgen. Han har akkurat gått av med pensjon etter å ha jobbet i over 30 år på EVE Lufthavn Vi kom inn på temaet utbyggingen av Avgangs/Ankomst Terminalen på EVE. Jeg så dette på lokal nyhetene Det stemmer sa han. Hvis alt går etter planene og pengene kommer så begynner di i 2025 sa han. Jeg måtte spørre han om hvordan det blir til slutt når alt er ferdig. Da svarte han, hvis han har skjønt planene slik. Dagens Innenriks terminal blir bygget ut mot der flyplass krysset ligger. Der man tar av inntil EVE Lufthavn fra Europa vei E10. Til dere som er kjent. Den nye innenriks terminalen blir bygget ut eller på ,slik at den får flere gater osv. Kanskje den nye innenriks terminalen blir litt høyere og det blir gater der flyene legger helt inntil. Men dette er bare et forslag sa han. Ingenting vedtatt sa han. Eller blir det slik gatene er nå. På bakke nivå. Og utenlands terminalen blir utvidet og større, når den nye innenriks delen står ferdig. Men alt dette er bare planer og forslag sa han til meg. Ingenting er vedtatt eller avgjort. Men uansett blir det spennende til for EVE Lufthavn og det blir spennende å se hvordan det blir til slutt. Når alt er planlagt og bygget ferdig. Når den tid kommer. Last edited by Tarzan; 07-03-2016 at 18:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Utbyggingen av Harstad/Narvik (Evenes Lufthavn/Forsvaret) | Tarzan | Småprat | 7 | 02-09-2019 22:13 |
Cruisepassasjerer bytte på Evenes Lufthavn | Tarzan | Småprat | 17 | 22-09-2015 09:18 |
Evenes lufthavn - Video fra 1983 | LNv22 | Flyhistorisk forum | 3 | 05-02-2015 00:59 |
Idiota med Laserlys på Evenes Lufthavn | LN-RPL | Flyforum | 1 | 22-02-2010 13:25 |