![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2009
Posts: 256
|
![]()
Ser på flightradar24 at både DY1837 og DY 1839 flys av 2 fly. Hvor vanlig er dette? Pleier ikke flyene få seperate flightnumre?
DY1837: LN-NIC og LN-DYZ DY1839: LN-DYA og LN-NGZ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
Location: Oslo
Posts: 2,905
|
![]()
Er nok bare Fr24 som roter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Mar 2014
Location: SVG
Posts: 661
|
![]()
Her har nok flightradar24 lurt deg litt. DY9xxx er charterfly.
LNNIC DY9628 LPA-SVG LNDYZ DY1837 LPA-SVG LNDYA DY1839 LPA-BGO LNNGZ DY9625 LPA-BGO |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2009
Posts: 256
|
![]()
ok... men står ingenting om dy9xxxx... der
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Dec 2014
Posts: 221
|
![]()
Når det er sagt...
Ja 2 fly kan ha samme flight nummer. Ganske "vanelig" i USA. feks UA1020 blir 3 timer forsinket til EWR. og UA1020 forlater EWR i rute 2 timer senere. Air Traffic Control vil i disse tilfeller gi det ene flyet en bokstav etter flight nummeret...i ovenfor tilfelle feks UA1020A, hvist jeg husker korrekt. I allefall noe i den duren. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Samme fly, samme reise, ulik pris | LN-TIB | Flyforum | 29 | 14-05-2009 23:40 |
Samme reise, samme fly, ulik pris | imm | Flyforum | 1 | 13-05-2009 17:34 |
-E du i fra Vadsø?(to bilder av samme fly+ et annet fly) | LN-MEH | Flyforum | 7 | 21-04-2006 12:39 |
Flere fly med flottører | sail4fun | General Aviation og sjøfly | 7 | 09-02-2006 14:58 |