![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei
Hvordan er det med å lande på innenriks og skal videre med nytt fly til CPH? Etter det jeg kan se er det kun 45 min. Er det nok med tid? Er det langt å gå? Må jeg ut av terminalen for å komme meg til utenriks? Har aldri flydd til BGO |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
BGO er en veldig enkel å finne frem på! Når du lander går du igjennom tax free og rett til nye gaten hvor flyet til CPH skal gå!
Sikkert en i gaten fra WGH også du kan spørre hvor du skal gå til CPH gaten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Mer enn god nok tid. For to år siden hadde jeg connection på 30 min med DY på TRF-BGO-LGW uten at det var noe som helst problem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Legal Eagle
|
![]()
Hvordan er det når jeg kommer fra utlandet (Paris), og skal videre til Oslo? Bare håndbagasje. Ut gjennom toll og inn gjennom sikkerhetskontrollen? Eller finnes det en snarvei?
![]() PS, har litt dårlig tid, muligens. Lander nå kl 16 fra Paris. Flyet videre til Oslo går kl 17. Gjennomgående billett. Innsjekket allerede. Last edited by RWY 24; 16-09-2016 at 15:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Ingen snarvei. Helt ut, og inn igjen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Legal Eagle
|
![]()
Jepp, det ble helt ut og helt inn
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Kan man med SAS sjekke inn bagasje på BGO på morgenen, selv om flyet går på ettermiddagen. Eller er det maks noen timer før avgang?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
De bygde et ganske stort bagasjehotell sammen med den nye terminalen, så med mindre det er noen regler som sier noe annet, så vil jeg tro det går bra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Upgrade me....
|
![]()
Helt vanvittig i security på fredag igjen.
80% av alle bags ble tatt til side for en eller annen form for sjekk (ganske vanlig) Innholdet i bagen som jeg glemte å ta ut, toalettsaker pluss noe greier ble ikke tatt til side. Men er jo vant til det på BGO da ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bergen Flesland 2015 | toftos | Bilder & foto | 9 | 25-12-2015 13:12 |
Orkan i Bergen - DY-fly holdt på å tippe og annet fra uværet Nina | Starling | Småprat | 12 | 13-01-2015 15:18 |
25.mai Bergen/Flesland | flyBG | Flyspotting | 8 | 25-05-2012 10:38 |
Flyspotting Flesland, Bergen | ronaldhole | Småprat | 4 | 16-04-2011 10:53 |
Stor brann i Bergen truer blandt annet Fonnafly | N-3PB | Flyforum | 3 | 10-06-2008 03:47 |