![]() |
|
![]() |
#1 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Hei og hopp det er Tirsdag igjen - været er minus 4 i Oslo nord - opphold og flotte måkete veier for en gangs skyld.
Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God tirsdag fra Sola. Her skal vi ha ny ryddedag og planen er å fylle en container med skrot. Imidlertid møtte jeg en kollega grytidlig på lageret, han var travelt opptatt med å redde unna privat skrot. Videre har sjefen lovet pizza til lunsj, så da blir jo dagen strålende.
Ha en super dag du også ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
SAS Customer
![]() Join Date: Dec 2010
|
![]()
Tiradagsfrokost inntas på Best Western i Borås. Blir en ok dag her før kursen settes mot Storbritannia i ettermiddag. Litt snø og slaps her, gir i alle fall litt vinterfølelse. Ha en fin dag alle som en!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm.
Klokka ringer... jeg har ikke vært innom jobb engang siden 23/12... strengt tatt har jeg knapt vært på kontoret siden 7/12... Den ringer og ringer. Jeg tenker - "ok, dette er sikkert fordi jeg skal på jobb... hva skjer egentlig nå? Hva er det jeg pleier å gjøre når jeg skal på kontoret? Hmmmm... Hva gjør jeg først... jo, jeg står opp og henter klær i skapet ja..." Sånn går nu dagan
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Prærien. Får vel komme i gang med dagens arbeid, selv om jeg er litt usikker på hvor mye det strengt tatt er....
Dessuten har Airbus sin årlige pressekonferanse i dag Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen (det er vel det enda?) fra Sola!
Her sitter man på jobb og jobber i det som skulle være friuke, så det blir vel noen riksdalere ekstra på neste lønning gitt. Enda litt dunkelt ute, 3 grader er det og, men det det lysner vel snart når sola kommer opp! Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God tirsdag fra Kristiansand
Er tilbake etter et par ukers sykdom. Skal man først bli syk gjør det ikke noe at det skjer i januar ![]() Det er godt og kaldt i Kristiansand og det må gjerne holde seg under smeltepunktet en stund til, orker ikke slapseføre ![]() Ha en fin dag folkens |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus,
Her er alt vel og prosjektarbeidet går sin gang. Fortsetter i morgen på andre siden av sjøen mot vest. Årets første jobbreise med andre ord. Partimøte i kveld. Ha en god dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag, ferdig med dagens arbeid (det som gir penger), så nå får man sett i gang med ulønnede aktiviteter m.v.
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'moorgen! Da var endagershelgen over, og det er straks tilbake i arbeid. -3 på stokken, men solen skinner.
Blir å mosjonere bookingfingeren i dag, men foreløpig bare innenriks Norge og litt hotæll .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God ettermiddag fra havet. Da kan jeg nesten senke skuldrene etter stort sett bare angst og problemer siden tidlig i november, nå har iallfall jeg fått ferdigstilt min del av jobben. Det gjenstår bare å installere litt forsinket julepynt før kanonene sendes ned i brønnen så avdelingen opprettholder 1% av Norges bnp.
Av viktige kostnader brønnen har medført kan nevnes fem gratisnetter i suite hos St Regis,, en companion ticketbestilling i C til hkg gått fløyten, samt et kjempesalg hos Qatar i går. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL 20.02.15 med nydelig vær! | Peder96 | Bilder & foto | 2 | 21-02-2015 18:54 |
TRF med strålende vær 04.02.15 | Peder96 | Bilder & foto | 6 | 10-02-2015 13:02 |
Fredag 27/9: pent vær, godt lys | GF1 | Bilder & foto | 2 | 30-09-2013 18:21 |
LHR sliter med vær og juletrafikk | Erki | Flyforum | 0 | 20-12-2006 16:49 |
OT: Vær forsiktig med bedre halvdeler... | Trety | Flyforum | 11 | 12-08-2005 15:28 |