![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei igjen alle sammen
![]() Lenge mellom hver poster nå, men får dytte inn litt fra den siste tiden om man tåler litt bilder :-) Thomas Cook A330 tar av en fuktig lørdags morgen - OY-VKI ![]() Thomas Cook - OY-VKI - A330-300 by Tom Gulbrandsen, on Flickr Dreamlinere er vel overrepresentert her ![]() ![]() Norwegian - EI-LNH - B787-8 Dreamliner by Tom Gulbrandsen, on Flickr ![]() Norwegian - EI-LNH - B787-8 Dreamliner by Tom Gulbrandsen, on Flickr A350 har det vel vært en drøss av her tipper jeg siden det var så mange oppmøtte på OSL 9 oktober ![]() ![]() Finnair - OH-LWA - A350-900 XWB by Tom Gulbrandsen, on Flickr ![]() Finnair - OH-LWA - A350-900 XWB by Tom Gulbrandsen, on Flickr ![]() Finnair - OH-LWA - A350-900 XWB by Tom Gulbrandsen, on Flickr ![]() Finnair - OH-LWA - A350-900 XWB by Tom Gulbrandsen, on Flickr Har og hatt en tur ut i det store utland, egentlig i Rotterdam men hadde en liten time ved AMS siden jeg var i nærheten på tur nord ![]() KLM - PH-AKF - A330-300 by Tom Gulbrandsen, on Flickr ![]() KLM - PH-BVA - B777-300ER by Tom Gulbrandsen, on Flickr Testing av gråfilter på en solfylt dag på BGO ![]() SAS - LN-RRX - B737-600 by Tom Gulbrandsen, on Flickr |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Du trenger da ikke å være beskjeden....flotte bilder!
![]() ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Flotte bilder Tom, bare til å poste flere bilder
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
|
![]()
Det tåler vi i høyeste grad! Takk for flotte bilder og ser frem til neste post fra deg :-)
Espen |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
nydelige bilder Tom
![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Veldig mange flotte bilder!! Fortsatt imponert av at vi har hatt A350 innom OSL
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Litt fler bilder fra MCT, ikke fra T/R tråden | krølle | Bilder & foto | 0 | 21-02-2011 17:45 |
Litt bilder fra OSL | ATC-flyradar | Bilder & foto | 10 | 07-08-2007 01:28 |
Litt bilder fra helgen | laffen | Bilder & foto | 6 | 12-06-2007 11:02 |