![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Spennende satsing! DAT har kanskje ikke nok charterkontrakter til å engasjere hele flyflåten om vinteren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mange pene ord om en fryktelig plass!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det virker ikke helt gennemtænkt! Ægypten er stadig risky
business som feriedestination! Og selv om det danske udenrigsministerium Har fjernet Sharm-el-Sheik fra terrorlisten, fraråder de stadig rejser til andre steder på Sinai-halvøen! Så både Moses-bjerget og Katarinaklosteret er 'yt' ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Ja, litt overrasket over at de ikke bruker flyet til Kanariøyene - det er vel et mye mer sikkert valg selv om konkurransen er større.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hvis man spør reiseselskapene så er det Egypt med SSH og HRG som er noen av de destinasjonene som det er svært stor etterspørsel på om vinteren. Så det er tydelig at folk elsker fortsatt plassen de kanskje alltid har reist til, men det er ''ingen'' reiseselskaper som tørr sette opp reiser ditt pga. at det er risky. Så et lite marked for det vil jeg tro at det er...men ja, Kanariøyene er jo umettelig...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det skal nå sies at Apollo skal ha 140-150 av setene på A320-flyet, noe som gjør at DAT selv sitter igjen med 30-40 seter for eget salg...
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Så forstår jeg det bedre!
DAT har i sommer også solgt ud af overskydende pladser på flights fra ODE/BLL til PSA , som de opererer for et andet rejseselskab! Jeg tror nu nok, at jeg kan holde snuden fra Ægypten/Egypten (suk, vi danske har valgfri stavemåde!) lige i øjeblikket. Og hvis SSH er lige så stort et charterhelvede som HRG kan det også være det samme! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Air Cairo starter Sharm el Sheikh – København | jefi99 | Flyforum | 16 | 20-05-2017 14:29 |
Estonian Air starter Örebro-København W15/16 - Adria overtok etter Estonians konkurs | Trdfly | Flyforum | 17 | 19-11-2015 12:07 |
DY til Sharm el Sheikh | AirbusTrond | Flyforum | 17 | 11-05-2008 19:33 |
Sharm El-Sheikh avlyses vinteren '05/'06 | Trety | Flyforum | 0 | 06-09-2005 15:11 |