![]() |
|
![]() |
#1 |
Browncoat
|
![]()
God morgen godtfolk
Her nede i Gelderland er det tåke/lavt skydekke, håper det blir bedre senere. Blir besøk til et selskap i området i dag, før man stikker til Schiphol som blir basen for de neste 2 nettene. Blir kanskje tur til hovedstaden i Flevoland i morgen, men det er ikke bestemt enda. Ha en fin fredag og helg forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superflyer
|
![]()
God fredag fra et SKIKKELIG vått barteland. Levere kidsa i barnehage straks, deretter privatsjåfør til Værnes for SK til Oslo. OT slo til og reddet morgenen da jeg opprinnelig var booket på en tidligere avgang
![]() Ha en fin fredag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God mornings fra F11, flybuss fra OSL i retning Moss. Formiddagen går med til befaring av en installasjon før kursen settes mot hovedstaden på eftan.
Ha en glitters dag a ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Prærien. Sol i morgentimene her i hovedstaden. I kveld går turen til Brevik, for en hyttetur. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen, i dag fra R11 aka NSB-tog. Skulle vært på er annet tog, men så kom dette forsinkede toget tøffende. Neste stopp Fnatstadbygda. Ha en fin dag, forsinket, men i rute.
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 02-10-2015 at 08:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen to fra Prærien. Litt å tenke på i dag med mulig tilbud om ett års etterlønn. Ledig relevant jobb i nabobygget, men ikke så sikker på hvor smart det er å bevege seg nedover i næringskjeden i disse dager.
Gruble gruble gruble |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra studentbyen. Merker at man var på oktoberfest på Chateau Neuf igår ja... Meeen, ut å reise om par timer, til øya i vest hvor de liker ballsport
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Neuf Neuf nr 2. Har heller lite planer så senga holdes litt til for å kurere denne fyllesyken. Har ikke godt av litersseidler med øl
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm.
Har egentlig sittet et døgn og survet over at jeg måtte si nei til James Bond premiere med nachspiel... Det hadde vært SÅÅÅÅ kult. Arrrrggghhh... en jeg skal på jobbreise til Tilburg. Smak på den... Tilburg.... hjemmet til Snøhette og plastfrosk museet i Nederland. Vel... I det minste får jeg kake til lunch i dag. I kveld er det litt mer sosial/jobb Ha en bedre en
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Nydalen.
Fridag idag, det klager jeg ikke på at man har innimellom. Også fått vært en tur på butikken, det tok jo sin tid da sossen fra BI var å handlet øl - til i kveld regner jeg med. ![]() ![]() Ellers blir det ned til sentrum i kveld for ett arrangement for innsideflygere. Det blir jo en bra begivenhet regner jeg med. ![]() ![]() Ha en bedre fredag.
Hjemme bra - borte best / You'll Never Walk Alone Last edited by pgaa; 02-10-2015 at 09:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]()
God morgen, her inne i innlandet i Nederland er det nok like før det fryser til med is på bakken over natta, føles slik iallefall...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata. Solrik dag i høstferien. Ser ut som om det roer seg litt på jobben før helga. Det er behagelig. Skal straks innta lasagne i kantina. Senere blir det kanskje året siste utepils, hvem vet - det eneste sikre er at jeg skal gjøre som Sofa-pensjonistene i Vika - spise reker foran TVen. God helg til alle og enhver!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Nå er det bare litt over time igjen på jobben og på tide for å dra hjem for å pakke. I morgen blir det å feire 25-års jubileum for et samlet Tyskland i Berlin. Regner med at det blir rimelig fullt i ankomsten på Schönefeld i kveld.
![]() |
#14 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God morgen fra UiS. Overskyet oppholdsvær og 14 grader sånn ca.
Dagen i dag går vel stort sett med til skolearbeid. Ellers ble neste års sommerferie til Japan bestilt nå i formiddag, forholdsvis tidlig ute. Og 1 uke til A350 ![]() God fredag og helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
lettskyet pent vær her over i sørvest. Det ligger an til en tidlig utskei fra jobb i dag etter ukas gjøremål på jobb. Satser på fint vær i helgen med båttur vest i havet fra Tananger. Fisken biter rimelig greit nå og noen krabbeteiner skal trekkes. God helg Forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Predeparturedrikke i economy på shorthaul fra OSL er sjelden et godt tegn. Ser ut som dagen ikke blir i rute allikevel.
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
God tidlig ettermiddag fra kontorpulten. I gang med dagens dont på kontoret, etter et besøk hos God morgen NOrge på TV2 for å promotere bok og ølsmaking. Bokkøl til frokost er tingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God fredag fra Torp, har akkurat hatt min første flytur med Widerøe, så nå venter jeg på toget som skal ta meg til Oslo. Måtte nesten ta denne omveien da prisen lå svært høyt idag mellom Trondheim og Oslo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God helg det er:
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag fra L1 | Someone | Flyforum | 17 | 10-05-2019 20:29 |
God fredag fra Sola! | sirpjalle | Flyforum | 14 | 28-11-2014 23:05 |
God fredag fra Forus! | sirpjalle | Flyforum | 14 | 08-11-2014 00:11 |
God fredag fra flybussen | robertaas | Flyforum | 37 | 20-09-2013 12:46 |
Å komme seg til og fra Nijmegen, Nederland | Martin | Reiseforum | 30 | 02-12-2012 22:20 |