![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Spitfire foundation of Norway dro igang arrangement på Kjeller idag med ett par celebre gjester. Dette i sammenheng med flydagen som ble arrangert på en rekke flyplasser rundtom i landet.
Håper bildene faller i smak, Kommentarer biter ikke ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#2 |
|
![]()
![]() |
#3 |
|
![]()
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Takk for at deler bildene med meg og alle andre - flotte bilder på en blå himmel. Skarpe og flotte motiver.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Skarpe og flotte bilder
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Meget flotte motiver/bilder. Noe av det beste jeg har sett.
Flotte closeup av Spitfire pilot Per Cederløv ser jeg. Noen av oss hadde gleden av å være tilstede på Spitfire foredrag sist fredag på Sola i lokalene til SFFK der Per fortalte om sin karriere og flyging for Biltema. Brigader Birger Martin Strand og Tor Johannessen som begge har en karriere fra Spitfire tiden i RNoAF holdt en levende beretning om hvordan det var å fly Spitfire tidlig på femti-tallet. I tillegg holdt Espen Tjetland foredrag om sin utsjekk på Spitfire i England sist år. En fantastisk flott aften i det rette miljøet før Flydagen på lørdagen. Baksete tur i Mustang kan jeg anbefale for de alle som ønsker seg en flight for livet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]()
Takker for hygglige meldinger
![]() OJB, det hørtes ut som en drømmekveld. Har pratet med Per ett par ganger og han er en utrolig trivlig kar. Baksete tur i Mustangen er en drøm som er nesten like stor som i F-16 for min del. Hvor mye koster noe sånt ? toftos, ja jeg har brukt litt høy lukkertid, jeg tok endel bilder med lavere lukkertid også ,men dette gikk rett til H****** ,var stortsett bare ett bilde med lang lukkertid jeg fikk til og det er i samlingen her. Så da får det heller være litt mindre bevegelse i propellene og skarpe fly ellers ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Flotte bilder!
![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takk for titten. Tipp topp tommel opp !
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Imponerende bilder! Noen av de beste flybildene jeg har sett på veldig lenge
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
TigerBlack ;Send meg e-post på Forumet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
En Mustang fløy over her | ENTO | Småprat | 1 | 09-06-2017 21:57 |
Fly meg Kjeller-Tr.Heim-Kjeller, Tirs 20/9? | bluebird | General Aviation og sjøfly | 3 | 17-09-2011 09:51 |