![]() |
|
![]() |
#1 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
I morgen braker det løs med hele 5 enkeltturer med SAS - denne dagen blir å jobbe dobbelt
![]() Ha en flott dag i drittvær. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Hoi fra Prærien. Det regner og sånn er det med den saken. Ikke er formen på topp heller, men august tallene må uansett inn i dag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra OSL! Akkurat satt meg ned på 4A på SK803. Deretter YYC med Air Canada og så SEA i noen dager. Til slutt ender jeg vel opp i Anchorage, om alt går etter planen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God tur, TOS!
G'morgen fra Mosjøen. Her skinner solen strålende og det er helt tørt. Holder meg her en ukes tid til så jeg kan holde føttene tørre ved passering Østlandet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjorden!
![]() Delvis sol, delvis regn og været er i sin enkelthet ustabilt. Første post for dagen er frokost og et par glass melk for å starte dagen, deretter blir det litt ymse syssler innendørs før det visstnok er en landskamp i kveld. En kjapp titt på FR24 viser at EK219 DXB-MCO fly over vestlandet( nord om FRO ) i dette øyeblikk, dette er visst en ny rute som ikke har vært i drift mange dagene og flys i dag av A6-EWH, alltid spennende med noe nytt. ![]() Ha en fortreffelig torsdag forumister!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Helt grei pod, dette her.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God ettermiddag fra Asker hvor det nå er oppholdsvær. Fin tur over fjellet med SK4016 og Erland Viking i formiddag. SK4017 var 5 min forsinket inn fra OSL, men takket være halvfullt fly og effektiv innsats fra SGH på SVG kom vi oss av gårde 3 min før tiden.
![]() ![]() Resten av dagen brukes til å pakke, retur til Sola i morgen med Volvo for å transportere litt flyttelass, og hente vinterdekk og noen andre småting som skal tilbake til Asker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Akersgata. En litt tung dag med forkjølelse og misfornøyde folk rundt om. På tide å komme hjem. Er vel en fotballkamp man få titte litt på, ellers er jo det snart helg igjen, tiden går fort... God torsdag og god tur til Alaska !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Fotballkamp blir det her også
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hei og hå fra Montpellier!
Lang reisedag igår betyr betydelig restitusjon idag ![]() Lunch er fortært og turisttog i sentrum er neste på programmet. Gleder meg til middag. Sjelden at det er en negativ opplevelse her i Frankrike. Ha en flott aften og god kamp!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hupp fra SK4430 på vei hjem. Ukens samling på BI er over og man har greidd å pådra seg host/hark/tett nese for første gang på et par år i Hovedstaden. Nei, Oslo er ikke en plass å være flere dager i strekk....
Hjem til fotballkamp og konjakk i glasset, det beste av alt som ikke virker mot forkjølelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God kveld fra Tananger,
Travle uker med mye reising etter ferien. Reisen i ettermiddag var noe spesiell. Rundtur med P51. En opplevelse for livet. Bildene taler for seg selv. My planlegging rundt årets Flydag / Hafrsfjorddag på Sola til lørdag. Godt vi er engasjert og har noe å gjøre på! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag morgen fra Oslo nord. | ATC-flyradar | Flyforum | 13 | 15-12-2015 16:42 |
Torsdag 10.desember fra Oslo nord | ATC-flyradar | Flyforum | 19 | 10-12-2015 18:54 |
God søndag fra Oslo nord. | ATC-flyradar | Flyforum | 7 | 23-08-2015 20:58 |
God tirsdag morgen fra Oslo nord. | ATC-flyradar | Flyforum | 8 | 23-06-2015 15:30 |
God tirsdag morgen fra Oslo nord. | ATC-flyradar | Flyforum | 7 | 20-01-2015 11:19 |