![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God fredag morgen(?) fra aft galley på SK908. Fredagen går med til å sove noen timer og tilbake til normal døgnrytme.
![]() |
#2 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo Nord - flott vær og bare 9 garder denne morgen - GOD HELG folkens.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra SAS-kantina på OSL. Første besøk etter oppussingen og må si meg fornøyd med resultatet. En skjorte har jeg alt rukket og kjøpe med meg på vei opp hit. Nå venter SK835 til CDG. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Og NRK P1 meldte akkurat at sporet er i orden igjen.
(Forøvrig så rammet problemet alle tog, ikke bare Flytoget) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
16 grader og overskyet og noen regnbyger her og der hvor det plutselig regner kattunger! Kanskje tryggest å holde seg inne da, siden jeg ikke har lyst på katt?! Vel, det var den fredagshumoren! ![]() Men fra spøk til revolver, da er det bare å brette ermene opp og ta siste innspurt før det er helg! ![]() Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata. Halv dag i dag. Kursen settes etter hvert mot fjellheimen, nærmere bestemt Brekkeseter på Høvringen. Slektsstemne for etterkommere av Alv og Kaspara - det snakkes vel om 80 personer. Har pakket sekken med nødproviant i form av Lagavulin 16, i tilfelle det skulle bli kjedelig eller morsomt.
Ha en fin-fin fredag og god helg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Morn fra Stavanger. Lite søvn på denne karen. Ikke bra med en døgnrytme som ikke spiller helt på lag. Nuvel. En solid dose koffein i veskeform skal vel gjøre susen tror jeg. Kanskje jeg rett og slett må ta turen over gata å kjøpe meg en rød okse eller to? Indretjeneste står på programmet her i gården. Ellers blir det å ta det med ro.
Spurte sjefen om noen dager fri i november for å dra på en tur. Svaret var at "det går sikkert bra". Men minn meg på det om en måneds tid. Spørsmålet er da: Skal man booke? Vente med å booke? Eller kjøpe safe å kjøpe full flex? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
TGIF fra tiggerstaden. Fra hjemmekontoret ser det ut som om flyværet er greit idag og boardingkort for helgens eventyr er skrevet ut. Fikk mail fra Eurobonus idag som påstod jeg hadde brukt 176.000 poeng de siste 12 månedene. Fikk litt luksusfellenvibber et lite øyeblikk. Apropos luksusfellen, er det noen som vet hvor det lønner seg å kjøpe Swatch Irony?
Ha en god en alle som vet å bruke poeng.
![]() |
#11 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
SAS-appen har nå også Finansavisen. :-)
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God kveld fra Åfjords breddegrader!
![]() Dagen startet med et h****** drittvær uten sidestykke! Selv i OK regnbekledning så ble man gjennomvåt etter 5 minutter, men været har bedret seg en del de siste timene. Her har man jobbet jevnt og hardt de siste 8 dagene, og i morgen er det omsider duket for hjemreise til Snillfjord igjen, blir nok en del å henge fingrene i ila helgen skulle en tro med både husarbeid og fotball m.m. ![]() Nåvel, litt avslapping og deretter bør en vel begynne pakkingen tenker jeg, skal en få med seg alt hjem igjen! Ha en fortreffelig kveld forumister!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Browncoat
|
![]()
HEEEEEEELG!!!!!
![]() ![]() Nøff said! God helg forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'mooorgen! Godt i gang med dagens arbeidsøkt. Litt grått og et par byger på morran, men nå ser det ut til å klarne opp.
T-1 .. Spirit til O'Hare og forhåpendtligvs SAS videre til ARN. God fredag alle dere som skal på fotballkamp søndag. Og til dere andre også. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig fredag... | EB | Flyforum | 27 | 20-11-2018 22:18 |
Endelig fredag | EB | Flyforum | 31 | 21-07-2018 07:11 |
Endelig fredag | EB | Flyforum | 29 | 05-10-2009 19:25 |
Endelig fredag! | EB | Flyforum | 15 | 25-09-2009 15:08 |