![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei
Har Thomas Cook Airlines tatt over alle rettigheter til å flyge alle norske charter turister til varmere strøk om vinteren nå. Da tenker jeg på di/dere som reiser med Ving. Jeg vet jo at Thomas Cook Airlines og Ving samarbeider. Men er det ingen andre flyselskaper som får samarbeide med ving tro??? Jeg reiste et år til LPA. Da fløy jeg med det spanske flyselskapet Air Europa. Startour delte jo fly med ving fra EVE-LPA en vinter, men etterpå hørte jeg at Startour hadde blitt kastet ut av ving. Det var Thomas Cook fly. Startour gikk over til Norwegian hørte jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]()
Thomas Cook og Ving er eid av samme selskap, så det sier seg vel sjøl.
Ving leier inn kapasitet av andre når TC ikke har mer kapasitet. Dette går på anbud fra år til år, så noen år er det Norwegian som flyr, andre år et det et annet flyselskap. Dette har ikke noe med å samarbeide å gjøre, det er anbud og pris som gjelder. Ving kjøper tilleggskapasitet av de som er billigst |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Så det ville vore litt rart om Ving brukte andre fly enn Thomas Cook ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
http://www.ving.no/ving-norge-as Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Thomas Cook Airlines Scandinavia - Statustråd | Twin Otter | Flyforum | 89 | 04-04-2025 21:36 |
Thomas Cook Airlines - overvekt | Il-86 | Reiseforum | 5 | 29-07-2013 02:22 |
OSL Thomas cook airlines scandinavia | LN-ALF | Spotteralerts | 6 | 12-08-2012 19:04 |
EVE - Thomas Cook Airlines, A321 - 27/4, 30/4 | Trdfly | Spotteralerts | 1 | 26-02-2012 16:55 |
Thomas Cook Airlines | EK 007 | Flyforum | 7 | 23-07-2007 03:35 |