![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
.....riktignok er det snart kveld her, sitter ute paa terrassen med en Snug IPA etter en lang arbeidsdag som virtuellt startet i Liverpool og endte paa Hawaii. Bare avbrutt av kaffepauser inne i Ganges og en tur ned i havnen for dagens DHC-2 kvote.
Ha en fin torsdag Norge og rundt omkring
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Snart på tide og ta turen ut på Prærien. En tur til tannlegen venter for årets sjekk av gliset. Greit med jevnlig vedlikehold så man unngår en full D-check. Spinning i kveld for og tyne pulsen litt. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Åj... Ganges. Er ikke det en elv i India?
God morgen fra Chiang Mai. Venter på PG224 til BKK og nyter en Asahi. Helt uvirkelig å skulle tilbake til virkeligheten etter 4 netter i fullstendig la-la-land. Fy flate for en resort og for en villa. Lengtet ikke ut eller ble rastløs en eneste gang. Men... Plikten kaller Ha en fjong en
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
Ser ut til at det blir en fin dag...så finværet lå over Oppdals/Kvikne -fjellene. Siger vel ned hit etterhvert. Kvartfinale i cup'en ikveld -håper bruntrøyene fra Mjøndalen blir sendt hjem i skam ![]() ![]() ![]() Ha en trivelig torsdag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen - 7:30 nyhetene på P4 har begynt - på tide å drikke morgen første kaffekopp også. Planlegger en tur til Venezia 19-20.september og med konsert en times biltur unna. Vi for se hva flyselskapene tilbyr
![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra øst i vestenfor!
En liten arbeidsøkt og så en drøy uke fri, og det helt uten å ta hverken ferie eller timer til avspasering. Fjellheimen lokker, så det må handles. Mye. Rødvin. Nærmer seg også en ørliten Europaturne. Det blir stas. En knall torsdag ønskes kreti og pleti ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Bergen Lufthavn Flesland!
![]() Her er arbeidsdagen i gang, og vi jobber med å rive vår kjære bro 21. For vår del kun demontering for å ha spares til andre broer, og det er en epoke som når slutten - og gir plass til ny bro på T3. Ser ut til at vi får litt sommer her i dag også, - så ettermiddagen går nok med til en luftetur i Cherokee'en. ![]() Ha en fortreffelig dag folkens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God torsdag morgen fra Kristiansand
Her er bookingmanien i full gang, div ferier i vinter skal bookes. Må si at intra-asia er det helt på smertegrenen dyrt å skulle være lojal til Star Alliance. Senere er det planer om Sommer på Torvet med gode venner. Ha en fin dag folkens |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
Skjer ikke i kveld ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjorden!
![]() En god del skyer enn så lenge og behagelig temperatur, men godværet lurer i sør-øst og det blir nok bare bedre etter hvert sies det. ![]() Ha en fortreffelig dag, med eller uten strømbrudd!! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Tjohei fra Skaun!
Nydelig vær og varmen stiger, tar snart av ullsokkene og boblejakka. ![]() Fikk akkurat vite at jeg trengs i Manchester 12 Sept, tilfeldigvis når Manu spiller mot Liverpool. Om noen forumister er i byen da kan et av selskapene jeg jobber for friste med fotballfest på en av byens puber, så bare ta kontakt på PM om dere er lystne. ![]() Ellers er høsten og vinteren allerede tilnærmet fullbooket av langturer, så slipper tenke på det.. hehe. Nyt dagen og helgen! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Varna. En vanlig dag med sein oppstandelse, lokal bakst og ferskpresset juice og kaffe hos Slavena på Cubo. Deretter litt øl til Tom Egeland. Nå litt drikkende yoghurt og en liten ettermiddagslur.
Strålende forrett i går - gåselever med muscatelsaus - store mengder lever og nydelig saus, samt et lite bakverk med eplefyll. Kostet 70 kroner, men det var det verdt... ... men nå telles det litt ned her. Hele fredag og lørdag igjen, så bærer det mot Burgas. Ha en fin torsdag ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Var det ikke skiltet "Toaletten am ende des Ganges" som fikk en til å le på tyske tog for lenge siden?
Ha en god en alle som et i siviliserte strøk.
![]() |
#15 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hepp hepp .. som vanlig sol og fint her i vestsørøst. Temperaturene er også i ferd med å synke en smule, så i morges var det deilig å sitte ute med morgenkaffen og speide etter stjerneskudd.
Småtravel dag ... mange som vil ut og reise. Ikke alle som får lov ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Når det gjaldt engelske reisevitser var favoritten at man på "sex" på hotellskjemaet ikke skulle skrive "Yes, please" or "No, please" (og på den siste "we are british") |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Har hatt skjemaer hvor jeg har skrevet "human" etter "Rase:"
![]() |
#18 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
'Human' er en art, ikke rase.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Helgeturekstremist
|
![]()
"human race" About 16,300,000 result
"human species" About 1,390,000 result Google har talt.
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
https://no.wikipedia.org/wiki/Rase
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag morgen fra Losby | EB | Flyforum | 13 | 14-02-2019 16:24 |
God torsdag morgen fra flytoget | EB | Flyforum | 11 | 30-08-2018 15:36 |
God torsdag morgen fra Osaka! | Concorde98 | Flyforum | 18 | 04-01-2018 18:29 |
God torsdag morgen fra Trondheim | LN-FHU | Flyforum | 15 | 04-10-2012 19:21 |
God torsdag morgen fra Singapore | sirpjalle | Flyforum | 13 | 10-11-2011 18:59 |