Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 02-08-2015, 08:41   #1
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Default God søndag fra Tromsø

Mornings fra Radisson Blu Tromsø - straks frokost. Har funnet er jævla problem og det er at flybussen selvsagt ikke korresponderer med dagens første Widerøe flyging jeg skal ta. I såfall blir et jævelig tight med tid. Da får man satse på lokalbussen da. Jaja det bruker jo ikke noe vesentlig lengre tid ut til Langenes. Sku leid en sykkel. Skal uansett ha en natt til her. Søndager er ok dager å fly på men kun ettermiddagstid.

Ha en fin dag dere som slipper å tenke på busser. Burde nå leid en sykkel for så langt er det ikke ut til flyplassen at det gjør no.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 02-08-2015, 08:47   #2
ATC-flyradar
Traveler

ATC-flyradar's Avatar

SAS Re: God søndag fra Tromsø

God søndag fra Oslo 9 - her har vi blå himmel og sol etter en meget regnfull natt - ingen vanning av plen denne uken heller.

Så for vi se hva denne dagen blir av aktiviteter som bl annet av fotografering.

Jan

Next flight:
ATC-flyradar is offline   Reply With Quote
Old 02-08-2015, 08:55   #3
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Default Re: God søndag fra Tromsø

God morgen fra Tjøme. Litt lyn og torden i natt, men nå skinner solen. Etter over tre uker her nede er det på tide med en retur til Oslo. Ha en fin dag
Old 02-08-2015, 08:56   #4
sirpjalle
ScanFlyer Mile High Club

sirpjalle's Avatar

God morgen fra Stavanger!

Plasket godt ned og brumlet godt på himmelen i natt for å si det sånn. Jeg aner ikke hvor varmt det var i natt, men det var uansett nok til å ikke få sove for mye!

Men på den positive siden, det er sol og blå himmel ute og 16 grader! Så dette lover jo bra....

Ha en fin en forumister!
Old 02-08-2015, 08:59   #5
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Hehe dere skulle hatt været i Tromsø en 10-12 grader, yr og tåke. Skikkelig kjipt vær og det hadde vært gøy å se ut av Widerøes vinduer i dag. I går så hadde vi en fin approach i Molde. Har jo tilbrakt uttallige somre der oppe siden jeg kunne si sommer så fint å se kjente steder fra luftperspektivet.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 02-08-2015, 09:02   #6
ForeverSAS
ScanFlyer Gold

God morgen fra Snillfjorden!

I og for seg en bra morgen, sola skinner gjennom noen tynne skyer på himmelen og temperaturen er brukbar også, skal visst bli mye bedre i morgen. Dessverre, litt som det MÅ gå når denne forumisten planlegger noe så har selvfølgelig ferieplanene fått en real høyre hook..rettere sagt en knockout og ferien er dermed avlyst/utsatt på ubestemt tid! Absolutt alt var klart for morgendagens kjøretur, men da moder'n og lillesøster var på vei hjem i går så lyste plutselig en lampe opp i dashbordet, og dermed så må bilen inn på verkstedet fremfor å få seg en 4-5 timers kjøretur! Jaja, nå skulle den inn etter ferien uansett, så hvorfor ikke. På toppen av alt så vandret jaggu meg også plenklipperen heden i går.....stort verre kan det ikke gå på en lørdag for min del. Nå krysses alt for en hyggelig RBK-seier i kveld, trenger det nå tror jeg.

Nå vel, ha en fortreffelig dag...uten spolerte ferieplaner og ødelagte gressklippere!!
ForeverSAS is offline   Reply With Quote
Old 02-08-2015, 09:06   #7
roger
Rakettforskar

Morn frå OSL. Bunkrar opp i innanriks-loungen (litt nedtur, hadde ikkje sjekka om flyet eg skal med nordover har mellomlanding i TOS eller ikkje. Håpte det var direkte så eg fekk teste utanrikslounge ). Må ha litt frukost sidan Jernbaneverket og Scandic forpurra hotellfrukostplanane mine. Kjem til å sakne "luksuslivet" når EBS ikkje slepp inn hit når sommaren er over.

Ha ein bra ein!
Old 02-08-2015, 09:58   #8
TriStar
ScanFlyer Crusty

TriStar's Avatar

God morgen fra Rauland I motsetning til i går kveld er det strålende solskinn. Blir en liten formiddagstur til fots. Deretter settes kursen mot Dalen og lunsj før retur til Kongsberg og Oslo. Ha en aldeles fortreffelig søndag!
TriStar is offline   Reply With Quote
Old 02-08-2015, 11:14   #9
Bergern
ScanFlyer Dusty

Mornings fra Clarion Royal Christiania!
En skikkelig nedtur på Nadderud igår la ikke demper på tørsten. Det merkes idag. Hvorfor må jeg alltid avslutte med brennevin?

Vel, vel... En liten arbeidsøkt i ettermiddag gjenstå, før et par dager med ferie i egen by og en tur til fjells.
Ha en slapp søndag!
Old 02-08-2015, 12:23   #10
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Quote:
Originally Posted by TriStar View Post
God morgen fra Rauland I motsetning til i går kveld er det strålende solskinn. Blir en liten formiddagstur til fots. Deretter settes kursen mot Dalen og lunsj før retur til Kongsberg og Oslo. Ha en aldeles fortreffelig søndag!
Helt sånn strålende sol er overdrivelse. Sol da man gikk inn og ut døra, det i mellom var del fuktigere

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 02-08-2015, 14:11   #11
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Quote:
Originally Posted by Bergern View Post
Mornings fra Clarion Royal Christiania!
En skikkelig nedtur på Nadderud igår ..
OPPTUR tenker jeg vi sier!

Feiret med gin & tonic San Pellegrino. Sistnevnte fungerer brillefint som erstatningsblandevann.

Behagelig morgentemperatur til en forveksling, men kvikksølvet stiger raskt. Nå blir det å hoppe i bilen for en dagstur til South Carolina.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is online now   Reply With Quote
Old 02-08-2015, 15:28   #12
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

God dag fra Lillestrøm. Faktisk er dagen nokså strålende.

Straks skal jeg sykle opp til modern og Fungerende og teste ut SAS Airmixology. Strømmen er jo 157 m.o.h så jeg håper det funker der også.

Ha en strålande ein

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 02-08-2015, 17:29   #13
TriStar
ScanFlyer Crusty

TriStar's Avatar

Quote:
Originally Posted by Henshaw View Post
Helt sånn strålende sol er overdrivelse. Sol da man gikk inn og ut døra, det i mellom var del fuktigere

Det hadde du dessverre helt rett i... Hadde ikke før kommet ut døra før regnet pøste ned
TriStar is offline   Reply With Quote
Old 02-08-2015, 17:33   #14
AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club

AirbusTrond's Avatar

God ettermiddag fra Varna. Strålende søndag med rolig liv på "strandsekk", måtte gå over til det etter å ha knekt en solseng - ja, selvsagt pinlig. Men slik kan det gå når de byr på så mange kaker. Og i dag bulgarsk håndverksøl - meget bra og meget hyggelig å prate om øl, selv på en enkel strandbar. Nuvel, to uker til her, så det blir nok mer hygge, forhåpentligvis færre ødelagte solsenger. Ha en fin søndag!
AirbusTrond is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules