![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
Location: Lillestrøm
Posts: 2,049
|
![]()
Ser ut til å være et problem. Etter to overflyvninger av tårnet setter det nå kursen antagelig mot fastlandet igjen. Tilfeldig at jeg akkurat så det på flightradaren når det skjedde. Noen som vet?
Det er SK7090. Last edited by Concorde98; 12-07-2015 at 12:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Dec 2004
Posts: 3,786
|
![]()
Lavt skydekke ser det ut til
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jun 2011
Posts: 83
|
![]()
200 fot vertical sikt er i minste laget.
__________________
F-ENBO3, F-ENBO4, F-ENRS1, F-ENSH2, F-ENVR1 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
Location: Lillestrøm
Posts: 2,049
|
![]()
Ok. Takk for svar! ☺
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Nov 2010
Location: bærums verk
Posts: 1,123
|
![]()
Ser ut som blir retur OSL. 5-6 timer flytur og tilbake til start. Blir og vente på bedring i været da.
Last edited by geirs; 12-07-2015 at 13:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
Join Date: May 2015
Posts: 96
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
Location: Oslo
Posts: 2,916
|
![]()
Tror det var lurt å dra til Oslo, været ble ikke bedre og senere ankomster ble også innstilt. Dagens avgang fra Tromsø er heller ikke kommet avgårde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: NO
Posts: 10,014
|
![]()
Nye forsøk nå i kveld...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
Location: OSL
Posts: 11,992
|
![]() Quote:
"Et knekkebrød på ferden, forbedrer opplevelsen all verden" - Fritt etter Bør Børson
__________________
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Dec 2011
Posts: 754
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Dec 2006
Location: Uppsala, Sweden
Posts: 137
|
![]()
Med det flightnummeret på den SK maskinen så var vel det en charter og da kan det jo tenkes at det var annenslags mat enn den vanlige BoB lastet. Bruker jo å være annen mat da
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
Location: Oslo
Posts: 2,916
|
![]()
DY396 er iallefall i luften, så da er det vel blitt bedre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hva er det som skjer med DY på Årø i dag (13. jan)? | Fellowship | Småprat | 2 | 14-01-2017 09:53 |
Hva skjer med SAS | TGjr | Småprat | 76 | 02-12-2014 18:04 |
Hva skjer med reg.nr når flyet ikke lenger er i bruk | Twin Otter | Register- og ATC-Forum | 3 | 12-01-2010 18:34 |
Hva skjer med de Q400 som skulle til airBaltic? | EB | Flyforum | 2 | 01-01-2009 14:10 |