![]() |
|
![]() |
#1 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Da sitter man godt plantet i 1A vel 11000 meter like sør for St.Johns.
Klart for litt middag før Hestens dyne og pute skal testes.. Mulig en is og et glass Sauternes avslutter måltidet.. Hjem noen dager heldigvis, og kun 18 dager igjen til FERIE!! Nyt dagen folkens! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Solen skinner akkurat nå, men ser ut som vi kam forvente litt ustabilt vær, men muligheter for dunder og brak. Første etappe på årets ferie starter i morgen så får sjekke inn i kveld. Innen den tid håper jeg SAS bytter fra A321 til A320. Får vel ta ut bonuskaffen min hos Kaffegutta i dag etter og ha samlet nok stempler. Ha en fin dag
Ha en fin dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra nord i Oslo - det er om lag samme vær som på Sandaker hos Someone - men han glemmer den sure og kalde trekken som kommer fra det kalde nord - eller en flott morgen
![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord!
![]() Litt småregn i lufta, men ikke store greier å snakke om, brukbar temperatur. Den store dagen er her endelig, i dag skal lillesøster ut på sin aller første flytur noen gang. Turen går til AYT med Corendon/XC. Avgang fra TRD ca 22.30 og landing ca 03.00 norsk tid +/-. Kanskje greit at dagen er kommet, for reisefeberen....ja, den har herjet i langt over 1,5 mnd siden turen ble bestilt. ![]() Ha en fortreffelig dag forumister!! ![]() ![]() Last edited by ForeverSAS; 25-06-2015 at 11:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Gaustad. Nest siste jobbdag før ferie. Blir fine ting. Selv om jeg kanskje burde tenkt meg litt om vedr FS Scottsdale. 44 grader er varmt og utelukker jo en del ting.
Vel, vel. De har vel øl Kos døkk
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra studentbyen. Lite planer og stille og rolig. Tur på jobb i kveld, siste for sommeren antagelig. Stikker til en kamerat i kveld, hørte rykter om at han hadde øl i kjøleskapet og det er jo et dårlig sted å ha slikt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Superflyer
|
![]()
Hohei fra Trondheim
Grått og småkjølig idag, men ikke verre enn at man kunne ta MC på jobb. Usikker på hva ettermiddagen bringer egentlig....tror det blir rolig. Ha en flott dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'moorgen! Deilig å sitte ute med morgenkaffen i dag etter gårskvelden relativt voldsomme brakvær. På rask vei oppover igjen, dog ...
Yngstebikkja hadde det også storveis og fant seg et gjørmehull å leke med, så da måtte jeg til med hageslange også ... så ut som han synes det var verdt det, dog ... To dager til helg !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
God ettermiddag fra ensifretplussgraderheleåret-land.
Endelig tid for hjemreise, non timer forsinket da opprinnelig fly ble innstilt 2 eller 3 dager etter at jeg kjøpte billetten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo. Nettopp ankommet fra Gdansk. Trivelig tur, om en litt forsinket, med DY og sete 27F, med ledig sete ved siden av. Fridag i morgen, håper på litt sol - sol har jeg bare sett i Nordvest denne uka... God torsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Til de interesserede kører SAS "now or never" tilbud i dag på skandinaviske destinationer fra København. Der er blandt andet CPH-TRD tur/retur til 518 (danske) kroner.
Enkelt-billetter til Billund og Aalborg til 299 kr. er også tilgængelige. En enkelt til Bergen kan købes for 407 kr. og Stockholm koster 399. Der er også andre destinationer, men de er knapt så billige. RETTELSE: Nu kan man også købe CPH-SVG til 299. Bergen og Linkøping ligger også til 299. Last edited by EvakCPH; 25-06-2015 at 18:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag fra L1 | Someone | Flyforum | 14 | 23-05-2019 20:54 |
God torsdag fra Deltabyen | Concorde98 | Flyforum | 15 | 04-10-2018 15:56 |
God torsdag fra SAW! | petter380 | Flyforum | 15 | 14-12-2017 15:50 |
God mandag fra SK908 | Hypern | Flyforum | 9 | 06-02-2017 18:47 |