![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
En god jobbøkt er snart ferdig, hvilket betyr at mye privat er gjort
![]() Høstens program er mer eller mindre snekret, selv om en og annen overnatting mangler. Smågrått taler for ok sovevær til utpå formiddagen. To netter igjen, så bærer det til fjells! Ha en suveren dag både østenfor sol og vestenfor måne og bak alle blånene med ![]()
![]() |
#2 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Tjohei fra NY.
Her er det varmt og klamt, og har i perioder de siste timene vært et fantastsisk lysshow på himmelen med dunder og brak. Siste møter i formiddag, så venter 1A på SK908 og en natts søvn over dammen. Må jo hjem til RBK-Molde på lørdag.. Hehe. Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Tidlig på her. Muligheter for regnbyger hvilket kan bli spennende da jeg skal på en sommerfest med jobben utendørs. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra tiggerstaden. Været ser jo veldig fint ut om jeg ser utover byen og nedover fjorden nå, men Storm varsler som vanlig det stikk motsatte av Yr med masse regn hele dagen. Vi tar ingen sjangser på jobb og har sommeravslutningen innendørs.
Ha en god en alle som har sikret seg mor ustabilt sommervær.
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo nord - flott morgen med ustabilt vær - det for så vit være - det er ikke noe som heter dårlig vær - bare dårlige klær
![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim
Grålig idag, men antydning til litt lettere vær. Sommerfest på barnehagen i ettermiddag, ønsker iallefall oppholdsvær. ![]() ![]() Ellers fint lite å melde herfra. Ha en strålende dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra NSB Stille. Nå har de ustille gått av så vogna lever opp til navnet. Ha en fin dag!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord!
![]() Skyet opphold for øyeblikket, må gjerne holde seg sånn i det minste. Temperaturen er så der, men helgen ser ikke ille ut egentlig, så da kan man håpe på litt sol. I 1 etg durer vaskemaskinen for full maskin og ellers står litt fornuftig rydding på planen denne dagen, moder'n dukker nok opp for å hjelpe til. Kjekt med et par hender ekstra når slikt skal gjøres. Ha en fortreffelig dag forumister!!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen ... Venter på at Svigermor skal våkne så jeg kan overta kontoret/gjesteværelset. Forholdsvis levelig på terassen nå, men skal bli 36 etterhvert.
Mer kaffe, plssss ....,., |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hans Christian Andersens Airport (Odense) | Fysikeren | Flyforum | 7 | 01-08-2013 14:00 |
St. Hans i Alta ... | atck | Bilder & foto | 3 | 24-06-2009 21:39 |