![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God søndag fra solfylte Røros. Skal ut og fly med NSB i idag. Har allerede sjekket inn og fått boardingkort. Klarte beholde reservert sete uten noe tull. Skjønner det er wlan ombord. Er bare litt usikker på hvor lang tid det vil ta i sikkerhetssjekken før man kan boarde så vil derfor møte opp i tide. Håper jeg ikke har med for mye bagsje slik at jeg får ekstra avgift.
Ha en god en alle som skal fly lavt idag.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra et overskyet Oslo. Siste dag med bursdagsfeiring for arvingen, denne gangen familie. En bløtkake må lages, men eller er det faktisk ikke så mye som må forberedes. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjorden!
![]() Noen få skyer denne morgenen, men ellers er det sol og fuglene synger, går an å leve akkurat nå. Morgentrafikken går lenger sør i dag, men det overlever jeg med en del andre planer som egentlig bør fullføres. Lillesøster er reist bort i 3 uker, så kan vel trygt påstå at det blir 3 rolige uker. Tannlegen venter i morgen for årlig kontroll. ![]() Ha en strålende dag forumister!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo Nord - har vært ute og luftet dyret. Det er godt og varmt ute - lett overskyet og helt vindstille - herlig søndags morgen.
Tror det kan bli en tur på sanddyna i dag - se om det dukker opp noe nytt ppå en søndag. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim
Sol og flott vær,dog uten de helt store temperaturene. Deilig i sola uansett ![]() Tur til Stjørdal og den store museumsdagen med kidsa idag,deretter blir de igjen til opphavet for overnatting da det er planleggingsdag i bhg i morgen. Ønsker alle en strålende søndag ![]() ![]() ![]() T-11 til ferie ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God søndag fra Nes på Romerike.
Planer for dagen, er å hive klær i en koffert, og komme seg ut for en middag med fattern og samboer. Etter gårsdagens utflukt til Lillestrøm i går, gjør vi det litt mer eksotisk i dag, og tar Kongsvinger ![]() Ha en god søndag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Ytre Møre. Nok en solrik dag i ferien - sannelig klarte jeg i går å få solbrille-skille, og i dag må caps på. Er i gang med tilberedning av bacalao på kjøkkenet - gleder meg til favorittmaten, et par røde portugisere skal være bra følge. Han en fin-fin søndag !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Go kveld fra Oslo. Kommet seg tilbake fra hyttetur i eksotiske Lommedalen. Men det var trivelig og mye alkohol. Merker man er sliten etter å ha gått en del med en del å bære på. Resten av kvelden skal jeg vel gjøre som man ofte gjør etter utflukter, nemlig ingenting evt prokastinere på internett.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag fra Røros | EB | Flyforum | 31 | 01-05-2019 13:38 |
God tirsdag fra Røros | EB | Flyforum | 10 | 09-04-2019 18:29 |
God søndag fra Røros | EB | Flyforum | 4 | 24-03-2019 21:10 |