![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hva - tredje god morgen post på rad fra min side. I dag skal Darband besøkes hvilket innebærer en OK lang t-banetur pluss taxi av noe slag siste stykket. Bomma fullstendig på når t-banen slutter å gå her i Tehran - her er det slutt kl 23:00 SHARP. Så løsninga ble en overprisa privatbil hjem til hotellet. Gadd ikke forhandle akkurat da var jeg såpass lei hele greia og det var regn utenfor. Var ikke snakk om mer enn 4-5 USD uansett.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Snart slutt på lørdagen her i Alaska. Fortsatt perfekt vær, og jeg kan skryte av å ha blitt solbrent i Alaska.
Neste stopp Juneau. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superflyer
|
![]()
God søndag fra Trondheim. Skal straks sjekke ut frokosten på Radisson Blu Royal Garden, en liten stund siden sist nå. Hatt en helaften med kona igår-uten barn- og tok likså godt ei natt på hotell for forandringens skyld
![]() Skal en kjapp tur til EU etterpå på fläsktur ![]() ![]() Ha en strålende søndag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God søndag fra NSB Østfoldbanen, på vei til OSL for en MR for å sikre gullet, da jeg manglet noen poeng og min EB-opptjeningsperiode utløper 31.5. Folka i TV2 kan bare le og humre så mye de vil
![]() Ruten er OSL-ARN-TXL, men retur samme rute blir ikke før tirsdag. To netter på Hampton by Hilton, så da blir det også noen HH-poeng. Og god tid til å nyte livet i Berlin ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God søndag fra Lillestrøm. Loffer straks nedover til Flytoget, og så rettes snuta mot LYR. Bare til i morgen.
Et lite innfall, da elefanten vil fornye Svalbardtraktaten og jeg trenger å skrive en dritkjedelig Power Point. Har jeg nevnt at jeg hater Power Point? Gi meg tre tusj, en stor tavle og kåbbåihatt... Anyway, planen var å komme meg vekk så jeg fikk lagd den. Da er 4 timer opp til LYR og ned fra LYR glitrende. Så har jeg 24 timer på å kuke rundt og drikke humlesmudi og forhandle med elefanten på imellom flightene. ![]() Ha en fin en!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Tjøme. Litt grått i dag, så var greit og få benyttet gårsdagen til en kort seiltur. I kveld parkeres krapylet igjen hos besteforeldre mens mor og far skal til middag hos noen venner. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra nord i hovedstaden - grå morgen - høst temperatur - innedag for det er 1.påskedag også
![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Og akkurat da jeg skulle levere kofferten gikk brannalarmen i sentralhallen på OSL....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Ooopppsss... elefanten var litt løen i tromma og en usedvanlig lei promp trigget desverre noen alarmer og fikk to fliser til å falle ned fra veggen. Han lover å aldri spise for mye blåbærsyltetøy og rabarbra igjen.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg burde skjønt at den Fnaten hadde noe med brannalarmen å gjøre
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God formiddag fra Cafe Lounge på TRD.
Merker at den siste rødvinsflaska burde forblitt uåpnet i går kveld/natt, men lærer aldri. Kjapp jobbtur til OSL i dag og i morgen, må ta imot noen biler og fører som er på tur jorda rundt! ![]() Grått og trist, 9 grader og trøndervår. Samme dræten i Oslo også hører jeg... God 1 pinsedag ønskes! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Snillfjorden.
![]() For en dag, ble ikke senga før 02.00 i natt og allerede 09.00 ringer naboen med sine planer...som denne dagen også involverte meg. Fra senga og inn døra til naboen..14 minutter! Med andre ord har dette vært en lang og trøtt dag. Endelig hjemme, nå er det siste PL-runde fra England og deretter blir det nok en liten strekk-ut på sofaen, hvis ikke blir det en tidlig kveld. ![]() Ha en fortsatt strålende søndag rundt om i verdens hjørner! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Danban må være en turistfelle av dimensjoner spør du meg. Greit det er vakkert å gå der, men prisene er mildt sagt høye i forhold til resten av Teheran. Nå spiste jeg jo ingenting der heldigvis, men 50k rial for en kopp te og på et annet sted 100k (!). Jaja been there done that.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Ikke noe spesielt, ankommer Aker Brygge sånn litt i hytt og pine fram til kl 22-ish. Mye folk og regn
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra flybussen fra #mito | robertaas | Flyforum | 15 | 31-03-2019 22:55 |
God søndag fra Oslo | Hypern | Flyforum | 14 | 05-06-2016 17:21 |
God søndag fra Hovedstaden | Someone | Flyforum | 14 | 29-05-2016 17:47 |
God lørdag fra Tehran | Hypern | Flyforum | 15 | 23-05-2015 23:05 |
God lørdag fra Tehran | robertaas | Flyforum | 14 | 03-05-2014 21:21 |