![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
http://www.boarding.no/art.asp?id=22043
Jeg synes det var riktig å be han ta neste fly. Det er å sitte ved siden av noen som stinker svette er en skjebne jeg ikke unner min verste fiende og her er det også snakk om endel timer. Bra jobba! Hva synes dere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hoeres ut som at alt er gjort riktig. Alle flyselskaper i USA maa trene et visst antall ansatte i 'Complaint Resolution'. Jeg har selv vaert igjennom programmet og det inneholder ogsaa slike situasjoner. Det er helt OK aa sette igjen passasjerer hvis deres kroppslukt er veldig sjenerende.
Dreier det seg om en sykdom, skal man gjoere sitt ytterste for aa assisitere for at turen kan gjennomfoeres tilfredsstillende for alle parter ved f.eks. aa tilby gratis ombooking til en flight med god plass, men er det daarlig hygiene er det ingen boenn. Gaa og ta en dusj og kom tilbake til neste flight. Kostnaderne er paa deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hmm. Var det bare én passasjer som klaget? Da synes jeg i såfall det var en noe tvilsom avgjørelse.Og uansett synes jeg det kanskje var i drøyeste laget å hive ham av. Svettelukt er ikke godt, men er det noen som har sittet ved siden av kvinner som har dynket seg mer enn rikelig med tung parfyme? Vet ikke om det er noe bedre ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Naa er det sikkert mer bak historien enn artikkelen forteller, men det skal vaere veldig ille foer slikt skjer. Og som sagt, det finnes klare instrukser om hvordan slikt skal haandtereres. Og de er satt av FAA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Newcomer
|
![]()
Det ligger i de fleste tilfeller mer bak en slik artikkel.
Anyways, slik det refereres, er alt "by the book" i dette tilfellet. Og sånn er det! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Men uansett må det være ytterst pinlig å bli kastet av et fly på grunn av kroppslukta! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Før de kastet han av, så tenkte de nok "Det er bedre med en sur tysker, enn en tysker med sur kroppslukt"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Bra ikke samme crew møtte meg i Bangkok i vinter etter 3 dager på reisefot uten dusj og særdeles aktive dager under sterk varme......
Godt for resten av flyet at tre kompiser med samme skjebne delte tre seter'n bakerst på Malev sin 767.....
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Var opptatt med å be - ble kastet av flyet | Tommy777 | Flyforum | 19 | 18-04-2008 15:07 |
Ti årsaker til å bli kastet av flyet | DCHalvorsen | Flyforum | 0 | 27-03-2008 08:00 |
10 måter å bli kastet av flyet på | Concorde | Flyforum | 0 | 17-03-2008 12:58 |
Prinsesser fra Quatar kastet av flyet... | blazius | Flyforum | 4 | 28-07-2007 22:38 |
Aps informasjonssjef kastet av flyet med toårig sønn | sirpjalle | Flyforum | 36 | 24-07-2007 17:36 |