![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Grått og fem grader her i hovedstaden. Løpetur med en kamerat i ettermiddag, og dertil middag. Siden byggearbeidene på balkongen er ferdig betyr og det at grillsesongen kan starte og det betyr nok en unnskyldning for og ta turen ned til Strøm-Larsen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Solkysten, hvor det ser ut til å bli en ny gin dag. Full fart i dag, men det blir en liten Polen tur i helgen, noe som nok blir bra.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjorden!
![]() Her har vi faktisk en flott morgen med blå himmel, ca 6 plussgrader og en flott soloppgang. Fikk unnagjort ukens handlerunde i går, litt mat må en jo ha i huset. Ellers er det nå klart at lillesøster skal til sydligere breddegrader i sommer, turen går til Alanya i en uke og Corendon tar reisefølget nedover fra TRD den 25 juni. I tillegg har naboen bestilt tur til Rhodos så da blir en del spennende flighter å spotte på FR24 i sommer. ![]() Ha en strålende dag rundt om i verden! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fin aften her i Alaska. Har vært i sjøen en times tid og været er prima, om enn noe kaldt. Boblejakka måtte frem skal man sitte utendørs. En bourbon og coke både varmer og ikke-varmer også ....
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Superflyer
|
![]()
Mårn fra Trondheim
Delvis skyet og 8 grader her fra morran. Kaffen er på vei og straks er man klar for å jobbe litt også ![]() Quote:
![]() ![]() Ha en strålende torsdag ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God torsdag fra bilverkstedet. Venter mens kjerra er på førstegangs MOT som de kaller det her på holmen.
Senere i dag blir det en rask londonstur med eneste hensikt å komme meg inn og ut av byen raskest mulig. Det ryktes at det er mye varmere i den britiske hovedstaden enn det er her oppi nord hvor det er grått og ikke noe temperatur å skryte av. Ha en strålende torsdag folkens! :-)
![]() |
#7 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God formiddag!
Sitter og banner og håper SAS-streiken blir så kort som inni****, holder på å sjekke alternativer til LAS neste uke, og får se om de trengs.. Ellers skal man i dag innom jobben til LN-FHU og prøvekjøre ny kjerre. Frua vil ha en e-up, så da blir det vel slik da.. Får spart Merce`n til meg selv i hvertfall.. haha. Nyt dagen med et visdomsord fra Trondheim: "To streik or not to streik, that`s the question...." Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra SVG,
Overskyet her i sørvest. Venter på at -RRC skal ta meg over sjøen til øya i vest. 4611 er noe forsinket ut fra SVG idag på grunn av sent innkommet cockpitcrew fra OSL. Tåke på tåkemoen etter forklaringen over høytaleranlegget her ved gate 9. Vel, 20-25 minutters forsinkelse går greit idag. Ha en fin dag gutter og jenter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Mornings fra øya i Middelhavet mellom Spania og franskekysten - i dag går turen til Palma de Mallorca for å treffe barn og barnebarn grunnet slutt på ferien denne gang på lørdags morgen - med kurs for ENGM igjen.
Ha en flott dag hjemme. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Mornings fra Oslo nord - får vel raske sammen det man trenger til en helgetur i Iran. Imodium, paracet, pass selvsagt - noe klær, pc, kamera ja også ikke minst kontanter i USD slaget og jeg hater egentlig å ta med masse cash på tur, men må man så må man. Lar ølen ligge igjen hjemme kan vel være en god ide. EK159 i dag - ser at eco er rimelig fullt så kan være at en sjanse byr seg for en opup på gullkortet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Grumpf.
Begynte dagen veldig bra, med å våkne så tidlig som 07:00, med god tid til frokost, få med meg et par forummedlemmer på TV, samt jobbe litt mer på noe musikkgreier. Været var fint, og jakka måtte kastes. So far, so good. Så kom jeg til jobb, der flyet var forsinket fordi det visstnok har vært tåke på OSL, og en Outlook som tydeligvis ikke vil hente ned mailer. Blir nok en fin dag. Heldigvis langhelg snart, der eneste bekymring blir å finne ut hvor jeg skal sitte på en flight til CPH om noen uker, med påfølgende halvtimesconnection før en flight videre. To Optiontown, or not to optiontown osv. Der kom mailene mine også. Ha en bedre dag enn jeg har hatt den siste halvtimen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 14 | 07-04-2016 22:08 |
God tirsdag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 6 | 29-09-2015 11:09 |
God torsdag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 7 | 17-09-2015 11:10 |
God mandag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 9 | 03-08-2015 19:48 |