![]() |
|
![]() |
#1 |
Superflyer
|
![]()
Her i Trondheim starter dagen med 8 grader og lettskyet. Tegner til å bli en bra dag.
En dag på jobb og deretter en dag med MR( igjen ) ![]() Ha en fortreffelig mandag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Sol akkurat nå her i hovedstaden, men et endel skyer i omløp. En pose hvite asparges ligger klare til kveld, dessuten er kjøleskapet fullt av mer eller mindre muggen ost jeg skal gomle i meg. Det er vel dagens plan, sånn bortsett fra en tur ut med arvingen på pappapermtreff. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra prærien.
![]()
![]() |
#4 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
På vei til rotfylling, del 4, så foreløpig ingen god mandag herifra.
Men allerede til helgen er det ut på nye eventyr igjen :-)
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Alcudia på Mallorca - her skinner solen - himmelen er blå som vanlig og temperaturen er bra nok til å bade i bassenget
![]() Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag fra transportens høyborg på Alna
Her har man fått dratt seg på kontoret, og tempoet er i ferd med å økes. rimelig tungt å komme i gang i dag. Lang men morro dag i går. Var litt kaldt og vått til tider, men ungene var fornøyd, så da får vi kalle det en sukses. Rimelig sliten etter mye arbeid igjennom dagen, så sloknet på sofaen etter at ungene var i seng. Så det ble en tidlig kveld i går. Ønsker alle en trivelig dag. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
En god morgen til alle. Her i Snillfjord er det faktisk flott vær, noen skyer men en del sol og blå himmel. Denne forumisten kjenner i alle fall at han fikk i seg nok av kaker i går, men for å gjøre det verre...det er enda mye igjen av alt. Mulig en får rusle en tur til naboen med litt kaker i ettermiddag, så en blir kvitt det så fort som mulig. Ellers er det snaue 4 uker igjen til 8 ukers sommerferie for skolene og planene begynner å ta form omsider.
Av jet-fugler har det vært en morgen av det mer eksotiske slaget, 8 stk har alt passert i form av EK, EY, QR, J2, SQ og UA. Dagens UA er også årets mest spennende så langt i form av UA981 mellom KWI-IAD, første gang for min del men tar den gjerne flere ganger. ![]() Ha en fortreffelig mandag forumister! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Browncoat
|
![]()
MR i morgen da? Hvor til? Via?
God ettermiddag fra Tananger Her er det ganske så fint vær, og 2 sifret antall plussgrader. Skulle nesten tro det snart var sommer ![]() Her er man inne i uke 2 av 2 uker ferie. OLCI for morgendagens MR til MXP er gjennomført i går, BN2 på de 2 første flightene (urutinert...), men BN1 på resten. Ha en fortsatt fin dag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'mooorgen! Travel dag. Først avgårde for en hårklipp - deretter blir det en tur til flyplassen for å prøve å få endret Global Entry-kortet mitt. Så blir det forhåpendtligvis tid til litt spotting før guttungen lander fra Bellingham.
Og i morgen blir det avreise til Alaska ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Jerez. Klar for Sherry!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Alkoholens svar på rødbeter og sylteagurk .....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Står på todo-listen min, men får ikke noen effektiv routing dit for en helgetur.
Har du funnet en effektiv måte å komme deg dit?
![]() |
#13 |
Superflyer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
Ja det kan ikke kalles annet enn urutinert..... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Browncoat
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Herlig meny på Carbona med fem retter paret med Sherry! Dog, til den svære feite biffen, kunne man tenkt seg en kraftig rødvin! Sylteagurker tenkte jeg ikke på!!:. Effektivt var det ikke, men buss fra Málaga til Cadiz, 4 timer og så tog 1 time. Det er flyplass her, men har ikke sjekket hvem som flyr....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Goood mandag morgen | ENGM 911 | Flyforum | 22 | 30-07-2012 22:26 |
Goood mandag morgen | Utflyttet | Flyforum | 28 | 15-05-2007 10:36 |
Goood mandag morgen! | Utflyttet | Flyforum | 12 | 07-05-2007 22:13 |