![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
En kvinne saksøker United for 37 millioner kr fordi hun ikke fikk se nok film på flyet.
http://www.abcnyheter.no/reise/2015/...t-37-millioner Hvar da litt voldsomt? Jeg ble meget fornøyd med min voucher på Swiss den gang ptven ikke funket på F... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Ha ha ha. Mister troen på menneskeheten i blant...
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Kanskje hun var misfornøyd med at hun ikke kan bruke United-vouchere på codeshare.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Newcomer
|
![]()
I USA saksøker de for alt mulig rart. Ikke så rart all den tid folk faktisk har fått absurde summer for det som for oss virker som helt latterlige bagateller. Hørte en gang en fortelling om en buss som hadde kjørt av veien i USA, bussen var knapt halvfull da det kjørte av veien. Innen redningsmannskapet var kommet til ulykkesstedet, var bussen full.
Overrasket? Nei, ikke med den historien de har med å gi absurde "erstatningsummer" for tåpelige "ulykker" og "uhell". Men mener å huske at de har begynt å stramme inn litt på praksisen på dette området nå. Håper det stemmer ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Opplevde det samme på flight fra EWR til Providensiales. Live TV som de reklamerte for fungerte kun i et par minutter før det kun var et par gamle filmer som ikke engang var on demand som var tilgjengelig.
-Det var ingen informasjon om at man kunne få noe annet enn live TV på kjermen der hvor man bestilte det. -De fortsatte å reklamere for Live TV over høytalerne etter at min enhet sluttet å fungere med live TV. -Flyvertinnene oppfordret meg til å flytte til et annet sete og dra kortet igjen da de sa det måtte være noe galt med min enhet og sa at det ikke ville være noe problem for meg å få pengene tilbake. Da jeg kontaktet support de imidlertid kun at de "beklaget at jeg ikke likte utvalget av filmer" og nektet å gi meg pengene tilbake. Så jeg heier absolutt på denne kvinnen som ble utsatt for samme svindel som meg.
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 12-05-2015 at 00:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
( og ja Kaffen var for varm, er faktisk laget en dokumentar om den hendelsen fordi familien var lei av internett myten. Der får man se bildene av skadene og da innser man at et søksmål faktisk var helt legitimt). http://en.wikipedia.org/wiki/Liebeck...7s_Restaurants Kan også sies at flere som har prøvd det samme ( etter at kaffen ble servert kaldere), har tapt sakene sine. Last edited by ErlA; 12-05-2015 at 01:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Quote:
- Det var hun selv som fjernet lokket fra koppen, og: - Det var hun selv som sølte kaffen. ... men bevares, om man foretrekker et juridisk system som er laget for å beskytte folk fra egne dumheter: by all means, go right ahead...
![]() |
![]() |
#9 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
En klassisk stripe fra etter kaffe-saken:
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Mor saksøker flyselskap | TG923 | Småprat | 7 | 06-10-2016 17:51 |
Saksøker flyselskap på grunn av masturberende medpassasjer | Bizflyer | Småprat | 1 | 04-06-2013 14:24 |
Den første norske kvinne med eget flyselskap | petter380 | Småprat | 7 | 01-05-2013 12:28 |
Saksøker JetBlue | sirpjalle | Flyforum | 3 | 13-02-2009 12:53 |