![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Novair/ Apollo skal bruke A330 mellom Værnes og Chania denne sommeren (avgang fredager kl. 1955). Det er vel første avgang i morgen. MyTravel/ Ving hadde vel noen "få spredte avganger" til Phuket med A330 i vinter, men det var vel ikke "faste avganger" hver uke? Eller?
Utenom dette, når var det sist gang fast rute eller fast ukentlig charter fra Værnes med Widebody? Vi må vel tilbake til Braathens 767 for å finne widebody rutefly fra Værnes og det har ikke vært mange charter heller de siste årene. Eller? Vi har jo en del guruer på dette Forum som er frekvente på Værnes og har historien i hjernebarken. Det hadde vært interessant å fått en widebody-historietime fra Værnes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Spanair fløy en rekke år med 767-300 Trondheim - Las Palmas i vintersesongene. Det var vel siste år i 1995 tror jeg.... De hadde en sesong fra nye Terminal A husker jeg. Gate 31.
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
I vinter fløy MyTravel med A332 til Phuket fast fra Værnes...
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Husker SK B767 under rekruttperioden min på TRD. Dette var i JUN97. Hvor den gikk vites ikke men tror noen sa USA når jeg spurte?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Etter opplysninger jeg har så er det kun i morgen den går 19:55 (kommer 19:10 fra Luleå, se en annen tråd) 23JUN-18AUG så kommer den 17:10 og går igjen 18:40. Håper på finvær i morgen, slik at man tør driste seg en tur ut og kinpse.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]() har lyst på å knipse noen store fly på Værnes jeg også! ![]() Jeg liker siden til kurt Larsen der vi kan finne ut de div spotterplassene i Gardermoen. Skulle ønske det fantes en om Værnes også! ![]() ![]() mvh David parleur |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
SAS brukte 767 paa mil-chartere innimellom .. kunne ha vaert det ... tror ikke den har vaert nedom TRD paa vei til USA noen gang .. naar det er cateringstreik i CPH er det stort sett OSL og BGO som faar trafikken ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Nytt spørsmål: Når var det Braathens hadde B767 flyvninger til Værnes? (Eller: Når var det Braathens hadde 767-ere - det var vel 2 stk. var det ikke?) Geir |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
1984 til 1986
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hjelp - Sterling til East Middlands, når var det? | KnutW | Flyhistorisk forum | 2 | 16-07-2017 15:23 |
Noen bilder som jeg hadde glemt fra sist jeg var på OSL. | TONROY | Bilder & foto | 2 | 16-05-2012 22:40 |
Thai var i rute sist onsdag, det er bare jeg som er sein.. | Fellowship | Bilder & foto | 6 | 04-10-2009 06:43 |
Flystevne i Vadsø - når var det? | Falcon | Flyforum | 15 | 21-05-2006 16:58 |